magnkra Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei! Dama har kjøpt seg Sony Ericsson W995 og prøver å overføre video til den, men det er et problem: Hun har Mac. SE`s "Mediago" som er videoprogrammet til denne telefonen støtter ikke mac. Har dere noen ideer om hvordan vi kan overføre video og spille den av`? Hva slags konverteringsprogram må til? Dersom dette spørsmålet er stilt før, så hadde det vært fint å bli henvist til den aktuelle posten. Søkte men fant ikke riktig :/ På forhånd takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Mac ja.. Du får finne ett program som klarer å konvertere til mp4 eller 3gp. Og husk at oppløsningen er 240x320 (qvga). Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Ok, jeg skjønner. Vi prøvde først å legge over en .avi fil uendret fra Macen, men den ville ikke spilles av. Skal prøve å konvertere den! Noen som vet om noen gode programmer for å konvertere .avi til MP4? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 AVI er ikke ett filmformat men en kontainer for film. Altså at den kan inneholde mange formater av film. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Ok, så hvordan skal jeg da gå frem? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kan ingenting om mac, men prøv med ffdshow eller ffdshow tryouts og se om du får konvertert filmene dine. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kan ingenting om mac, men prøv med ffdshow eller ffdshow tryouts og se om du får konvertert filmene dine. kk, takker:) Skal teste det! Lenke til kommentar
Vi.Rus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei! Dama har kjøpt seg Sony Ericsson W995 og prøver å overføre video til den, men det er et problem: Hun har Mac. SE`s "Mediago" som er videoprogrammet til denne telefonen støtter ikke mac. Har dere noen ideer om hvordan vi kan overføre video og spille den av`? Hva slags konverteringsprogram må til? Dersom dette spørsmålet er stilt før, så hadde det vært fint å bli henvist til den aktuelle posten. Søkte men fant ikke riktig :/ På forhånd takk for alle svar:) Prøv Joboshare, converteringsprogram for alle mulige videoformater, (utenom mkv) kan bruke iphone codec i w995 foramt har prøvd og funker fett !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå