gerrardo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har bestilt meg kre-alkayl, på boksen står det at jeg skal ta 1-3 piller 30 min før trening, skal jeg følle dette, eller burde jeg ta flere ganger om dagen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvor lenge har du trent? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Har trent rundt et halv år med seriøs trening! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg kommer til å gå ut ifra at du snakker om kre-alkalyn. Dette er kreatin monohydrat i kapsler, blandet med basisk aske for å oppta plass. Så egentlig kunne du tatt kreatin monohydrat isteden, men men. Du kan ta ca. 5g kreatin monohydrat før trening og 5g etter, 5x5g fordelt utover dagen de første 20 dagene du tar kreatin. Hvordan denne mengden samsvarer med kapslene dine får du finne ut av selv ved å regne på næringsinnholdet i kapslene. (Kilde: Ting jeg har lest fra andre brukere på forumet) Ellers kan det alltid være greit å følge instruksen for hvor mye man skal ta, selv om denne i Norge ofte er langt lavere enn det som produsenten selv oppgir er anbefalt. De norske helsemyndighetene "safer" kanskje litt, men man må også ta i betrakning at dem som selger produktene ønsker å tjene mest mulig penger, så kan være man slett ikke trenger å ta like mye som anbefalt dose. Jeg har pleid å holde meg hakket over norsk anbefaling (f.eks. med ZMA og tran, med kreatin har jeg tatt 5g før trening og 5g etter). Endret 30. april 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå