gerrardo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Går på cipralex 20mg daglig mot angst og tvang, det funker veldig bra. MEn har seg sånn at når jeg feks drikker brus rett etter jeg har tatt tablettene, så føler jeg mere angst, er det noei dette, eller er det bare placebo effekt? : ( ## topic endret av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) "Jeg bruker medikamentet Cipralex (ssri) , og vurderer å ta en kur med bol nå før sommeren, har ikke brukt før. Men det jeg lurer på, er det farlig å ta bol når jeg bruker cipralex? Håper noen kan hjelpe! " Fra din andre tråd.. Du føler angst av og drikke brus? Også lurer du på om det er smart for deg og bole i en annen tråd. Om du er så ustabil så er hvertfall ikke boling noe for deg Endret 30. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skyggespilleren Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Prøv heller å hjelpe enn å kritiser. Og nei, det er ingen kjemiske prosesser som fremmhever angst ved å kombinere brus og Cipralex. Og husk; utfordre kroppen; er du redd for å få angst av å drikke brus, så drikk brus. Det er den beste måten å bli bedre på. - Marre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nikotin og Cipralex/cipramil blanding har ikke noe å si, men det skal sies at noen mener at koffein øker angst og uro, og viss folk mener de har fått mindre angst etter å sluttet med alt med koffein(kaffe, brus og te) Hvor mye forsking som støtter dette er ikke klart, Men du kan jo selv prøve, drikk en energi drikk med MASSE koffein og se om du blir mer utolig/angst Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Eg vil nok berre tru at du får litt meir energi eit augneblink, og tolker dette som angst. Eg snakker av erfaring, då eg har hatt det same sjølve. Ikkje konkret med brus, men mykje anna. Kvar gong eg følte ei sterk kjensle blei eg redd for at det kunne vere angt - óg fekk angst for angsten. Ironisk nok. Ikkje tenk så utruleg mykje, det er ein grunn til at det ikkje står noko om dette i pakningsvedlegget. Nytter Cipralex sjølve óg. Har gjort det lenge, og hatt mykje angst. Men no har eg greid å snu desse tankane, for kva faen skal eg gå rundt å vere redd for? Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvem får du cipralex av? Hvis det er fastlegen så får du spørre han... På generelt grunnlag vil jeg anbefale deg å komme i kontakt med spesialisthelsetjenesten (psykolog/psykiater), som kan gi deg bedre utredning og behandling (både medisiner og samtaleterapi, som kombinert ofte er det beste). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå