dan83 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Eneste som jeg personlig ikke liker med bildene, er at månen ser mer ut som en sol, men er vanskelig å gjøre noe med....så vidt jeg vet!? 1 Lenke til kommentar
Thor_A Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flott blåfarge i bildene. Likte komposisjonen, med de klare og blanke steinene i forgrunnen. Passelig sløring i vannet. Likte versjon 1 best, da lyset fra månen ikke var så sterkt. Lenke til kommentar
Ponus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Dette var virkelig flott. Kan du gi noen flere opplysninger om bildet...(eksponeringstid etz)....slik at jeg selv kan lære? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Er det månen? .. Likte bilde! Edit: Har du noe imot om jeg bruker den på min nettside? eller andre steder? Endret 1. mai 2010 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Dette var virkelig flott. Kan du gi noen flere opplysninger om bildet...(eksponeringstid etz)....slik at jeg selv kan lære? Det kan jeg;) 450d + 18-55mm IS iso 100 blender f/9 30sek. eksponering For maks skarphet, så ble bildestabilatoren på linsa slått av og det ble brukt mirror luck up og 2sek selvutløser:) Lenke til kommentar
Ponus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Dette var virkelig flott. Kan du gi noen flere opplysninger om bildet...(eksponeringstid etz)....slik at jeg selv kan lære? Det kan jeg;) 450d + 18-55mm IS iso 100 blender f/9 30sek. eksponering For maks skarphet, så ble bildestabilatoren på linsa slått av og det ble brukt mirror luck up og 2sek selvutløser:) Veldig bra...takk. Går ut i fra at du bruker AV , blender blir låst på 9, iso på 100 og apparatet selv finner ut eksponeringstiden. Har fotografert litt selv på denne måten om kvelden etter råd fra forumet......igjen, veldig bra Endret 2. mai 2010 av Ponus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå