Banankak1 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en billig lommelerke til russetiden, så er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en billig? Bor ikke i nærheten av butikker som Clas Ohlson og Biltema. På forhånd takk. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en billig lommelerke til russetiden, så er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en billig? Bor ikke i nærheten av butikker som Clas Ohlson og Biltema. På forhånd takk. Lommelerker har jeg ofte sett i bruktforretninger / hos antikvitetshandlere. Radlekatt Lenke til kommentar
Waco Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kjøpte på Jærnia for 4 år siden. 199kr den gang. Eventuelt bare bestill en på nettet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Sportsbutikker, Jernia (som nevnt over) og dagligvarebutikker med litt mer enn bare mat. Jeg har sett det både på Rema og Mega. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som tilfeldigvis vet om det fins lommelerker lagd av titan? (Titan er herlig. Karbonfiber er herlig. Høyteknologiske materialer. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå