vonLime Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hva er det her for noe? Fikk to slike på leggen i dag. Gjør vondt som f. EDIT: Ekkelt bilde Endret 29. april 2010 av vonLime Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Enten ei kvise eller en betent hårsekk, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hmm, det ser ut som et slags insektsstikk? 1 Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Sikker? Den er uvanlig vond! Og hvorfor er den så rød? Ser den bare ekstra rød ut fordi leggen min er bleik? Har også en hoven klump(ca 4x4 cm, 0,5 cm høy) på låret. Mulig det er samme insekt som har bitt meg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er ikke sikker i det hele tatt. Jeg har faktisk hatt noe liknende på låret, men de gjorde ikke vondt i det hele tatt (før jeg klemte dem ). 1 Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Hmmm. Har iallefall poppet udyret nå, så får se hvordan det er i morgen. Har skifta sengetøy også, i fall det er noe skummelt som gjemmer seg der Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det der er ikke noe insektsbitt, de arter seg ikke sånn. Er nok bare en vanlig bitteliten betennelse. Veldig vanlig. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Lignet på ei kvise. Men fy faen hvor blei du er. Til og med enda bleikere enn meg etter en hel vinter med gaming :o Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Nå skal det nevnes at det ble brukt blits, så ble ekstra, ekstra bleik. Men er ganske ille ja. Er litt brun i ansiktet og på armene etter å ha tusla rundt i sola på jobb, men på beina er jeg kvit som en nordmann skal være. Hehe BTW, blir en bleikere av å spille enn å gjøre andre ting på vinteren? Endret 29. april 2010 av vonLime Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er en kjent sak at gaming påvirker blodet slik at det trekker inn i beinet. Dette er noe kroppen gjør automatisk, da man sjelden bruker beinene mens man spiller og fordi kroppen sparer energi så man kan holde på lenger. Derav blekheten. Kremt. Ser ut som en kvise/betent hårsekk det der. Om det er et hår som stikker ut av kvisa kan du prøve å nappe det ut. Ellers så tror jeg ikke at det er så veldig farlig. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er berre ei kvise trur eg. Eg har hatt desse mange ymse stader sjølve. Dei er jævlig mykje vondere enn vanlege kviser då. Har hatt nokon på armen, å det verker faen meg når eg klemmer dei ut. Det er ikkje sånn godt som ein skulle tru det kjem til å vere. Men ikkje bekymre deg du! Går nok greitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har hatt kviser på låret, i bakhodet, på rævva, leggen, armen, hånda, plassen vi ikke snakker om. Tja, de kommer overalt. Sistnevnte gjorde meg forbanna, av ymse grunner Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har hatt nokon på armen, å det verker faen meg når eg klemmer dei ut. Det er ikkje sånn godt som ein skulle tru det kjem til å vere. Men ikkje bekymre deg du! Går nok greitt Hahahha ^^ Men fra spøk til revolver. Hadde en slik på låret selv. Klarte ikke å gå engang! Jævla kvisetull Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du skal være glad for at du poppa den, stol på meg. Fikk 2 sånne, en på hvert bein, helt samtidig, og de var akuratt likt plassert på begge beina, litt creepy Tilfeldigheter </3 Men hvertfall, jeg lot de være, så vokste de, og så ikke lenger ut som kviser, den gule saken forsvant, og ble bare noe hovent faenskap som var blått og rødt og stakk langt ut av beinet, steinhard, og vondt som bare juling. Viste den til bestemor mens Onkel var der, bror og bestefar holdt meg fast i en stol, mens Onkel henta kniv og lighter, brant kniven, kutta opp jævelskapen og klemte og klemte og pressa og dro over den mens han pressa, det var helt jævlig, det vondeste jeg har kjent, _noensinne_. Den var u-utholdelig vond bare jeg tok på den før den ble tatt vekk, og da kan man tenke seg når den blir pressa på i 5 minutter. Var jo sikkert en liter gugge der også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå