N1ko Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei, idag merka jeg at ingen javascript lenker virker i firefox (det funker i IE). Et eksempel er når jeg skal laste ned subtitles fra SubScene. Når jeg trykker på "download subtitle" blir bare siden oppdatert. Her ser dere hvordan lenken ser ut nederst i hjørnet. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det er vel Ad-Block jeg ser hos deg, så da er det nok den som krangler. Den kan blokkere mer enn det du ønsker innimellom. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Hjelper ikke å deaktivere den.. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har du andre utvidelser? NoScript etc? Prøv i så fall å slå de av en og en. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Nei, har kun speeddial, og det hjelper ikke å skru den av. Tror jeg skal prøve å reinstallere firefox. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Mulig det kan hjelpe. Firefox blokkerer også nettsteder som er rapportert som angrepsnettsted og nettsvindler. Som standard er også blokkering av sprettoppvinduer. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg vet, men jeg har jo brukt firefox sammen med subscene i alle år, det er bare nå etter jeg installerte Win7 det har begynt å skje. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har du noen andre brannmurer enn den interne? Jeg ser at noen har problemer med ZA og Norton i kombinasjon med FF og Win7. Ellers får du prøve standard FF feilprøvingsprosedyre: http://kb.mozillazine.org/Standard_diagnostic_-_Firefox Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du har ikke klart å skru av javascript? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Har du noen andre brannmurer enn den interne? Jeg ser at noen har problemer med ZA og Norton i kombinasjon med FF og Win7. Jeg bruker avast antivirus, kan prøve å skru det av å se hva som skjer.. Du har ikke klart å skru av javascript? Nope, javascript er skrudd på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå