Mimung89 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei Jeg driver å leter litt etter en PC. Så ble jeg sittendes å se litt på "Komplett Gamer a20" Ting jeg ikke trenger i den pakken er skjerm, mus, tastatur, OS, Just Cause 2 og Høyttalere. Ting jeg bruker en PC til: - Surfing på nett - Chatting via IRC - Ser på div media i 720p ~~ - Hører på musikk - Lett gaming ( Jeg er IKKE opptatt av grafikk, så lenge jeg klarer å kjøre et spill som er sånn passe nytt, men da ikke på høyeste grafikk.) Så er det da noen som vil legge fram et forslag til hva jeg bør velge av det som da er igjen? Evnt gå freestyle å lete opp deler som da virker bedre til en pris til 6000kr? Jeg klarer meg i lange baner med bare 2GB ram nå, har planer evnt å kjøpe 2GB ram til ved en senere anledning. > Du er da en heldig person som får bestemme for hvordan min første stasjonær skal være :o Takk Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Gå inn på denne linken.. Fin data det her.. Du kan jo bare krysse av det du ikke skal ha;) http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10425 Lenke til kommentar
n33wb Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 har pc til deg jeg hvis du fortsatt leter.... Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har et forslag: Er ganske likt den du viser til, kun et par forandringer: Hovedkort: ASUS M4A87TD/USB3, Socket-AM3 kr. 895,- - ikke så mye forskjell egentlig.. litt nyere brikkekort. Ellers veldig fremtidsrettet med støtte for usb3.0, sata6 osv osv. Minne: Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 kr. 509,- - samme ram som i a-20. Gjør jobben og er billig. CPU: AMD Athlon II X4 630 AM3 kr. 825,- - samme. 4 kjerner med grei klokkehastighet. Skjermkort: Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 kr. 1399,- - samme type skjermkort. Forskjellen her er at man får en bedre kjøler med = Bedre termiske egenskaper + at den er mer stillegående. En liten overclock følger også med i prisen. Strømforsyning: Cooler Master Silent Pro M500 500W PSU kr. 768,- - samme styrke som den i a-20, men jeg er fan av Cooler Master. God kvalitet til en grei pris. Denne PSU'en er også veldig stille. HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB SATA2 kr. 555,- - av mange regnet som den en av de beste harddiskene man kan få tak i. Jeg har selv 3 av disse, og er veldig fornøyd. DVD: Samsung DVD±RW burner, SH-S223C kr. 199,- - ikke noen spesiell grunn til at jeg tok denne. Har Samsung selv og er fornøyd. Billig. Kabinett: Cooler Master CM 690 II Advanced Sort kr. 849,- - mer stilrent enn Scout. Gode termiske egenskaper med bra lufttilførsel og mange vifter. Plass til opptil 10 vifter. Tror også det er luftfiltre på dette kabinettet, pleier å være det på CM sine kabinetter. Total sum: 5999,- (resten går i sparebøssa!) Syns det er et bra oppsett jeg. Lite støy og fine temperaturer. Denne PC'en kan brukes til det meste, inkludert de nyeste spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå