Antaurix Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hei! Jeg har nettopp fullført alle Free questene på RS, og har nettopp blitt medlem/member. Jeg er kanskje en liten "Quest lover", og liker å gjøre quest, men det er så sabla mange member quest at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne Jeg er bare lvl 56, og de beste statsene er: Attack 45 Strength 51 Defence 40 Ranged 47 Magic 45 Constitution 50 Crafting 44 Fishing 41 ...så det skal ikke være noe alt for vanskelig. Jeg har allerede gjort Recruitment drive, A souls bane og Druidic ritual.. Noen forslag? Endret 3. mai 2010 av Puuumaa Lenke til kommentar
TJ91 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Horror from the deep, kan være vanskelig i ditt level Men rewarden er veldig bra. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Horror from the deep gjorde jeg selv i combat 28. Anbefaler deg å gjøre alle Novice questene først, og så starte på de litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Notert. Er det noen andre quest med stor reward? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lost City, Priest in Peril, Watchtower, Ardougne serien, starter med Plague city tror jeg, Gnome serien, blandt annet monkey madness etterhvert, Wolf Whistle, Dwarf Cannon er lett og grei. Masse quests å gjøre, og de fleste er verdt det! One small favour er også ganske morsom, dog lang. Les dialogene, så du får med deg humoren. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Takk skal du ha.. Fikk min brors 127, men har sluttet uansett nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå