bamse87 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei Skal snart flytte inn i ny leiligheit, der eg dessverre kun har tilgang til trådløst nettverk. Har ein stasjonær pc og blu-ray-spelar som begge må ha kabel-tilkobling til nettverket, og treng då ein løysning på dette Har sett at f.eks. denne kan brukast som repeater, og lurte da på om eg også kan koble til den stasjonære pc'en med vanleg nettverkskabel? Er det nokon som kan bekrefte eller avkrefte dette? Evt. andre produkt som gjer jobben bedre? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Denne har 4 porter og er bedre til ditt bruk: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1351856;c:36180 Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Denne har 4 porter og er bedre til ditt bruk: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1351856;c:36180 Tusen takk for raskt svar Ser enkelte har trøbla litt med oppsett, men det skal vel gå bra på eit vis? Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Hei igjen Har no flytta inn, og i alle posane med diverse kabelrot fann eg igjen ein gammal router av typen Zyxel Prestige 660HWT. Eg ser i oppsettet at den kan brukast i bridge-modus. Det er vel nettopp det eg har bruk for? Derimot får eg feilmelding når eg prøver å sette den opp i bridge-modus, eg får meldinga "Make sure your device is connected to a telephone jack using the included phone wire." Er ikkje poenget med bridge-modus å ta inn eit trådløst signal, for så å koble til f.eks stasjonær pc? Eg skal vel ikkje koble til telefonledning da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Den kan nok ikke brukes slik du ønsker. Det er et adsl-routermodem. Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Ok, var det eg var redd for. Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå