karebo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Når jeg installerer Quick Time Player 7 for Windows får jeg midt i installasjonsprosessen følgende melding:"Det er et problem med denne Windows Installer-pakken. Et program som kreves for at denne installasjonen skal kunne fullføres, kan ikke kjøres". Installasjonen blir defekt og Quick Time virker ikke. Hvilket program er det som ikke kjøres og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kan høres ut som en oppdatering av Windows Installer er nødvendig. Ellers ville jeg installert siste .NET Framework. Eventuelt kan du bruke QuickTime Alternative for å slippe unna Apple bloatware, eller VLC (tror jeg). Lenke til kommentar
karebo Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Takk for svar Jeg har avinstallert iTunes-som også var skadet og ikke kunne starte, og QuickTime player, kjørt CCleaner og fjernet alle filer og registerrester. Jeg har kjørt msiexec/unregister og får til svar at filen ikke finnes. Jeg har installert Windows Installer 4.5 og NET.Framework 2. Allikevel får jeg samme feilmelding og en defekt installasjon av QickTime. Nå er jeg tom for ideer. Noen forslag? Lenke til kommentar
karebo Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Bare for å fullføre hvis noen skulle ha interesse: Dette ga løsningen: http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe Med dette Microsoft programmet avinstallerte jeg "Apple Update" program. Deretter kunne jeg installere QuickTime og iTunes uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå