Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Sunderland-United  

29 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • O'Shea
      0
    • Vidic
      0
    • Evans
      0
    • Evra
    • Nani
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Giggs
    • Berbatov
    • Rooney
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Ferdinand (innbytter)
      0
    • Hargreaves (innbytter)
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0

Anbefalte innlegg

Det var poengløst ja. Simple as that. Han hadde jo ikke spilt den kampen om Fergie hadde 100% troa på Berba. Han var RETT og SLETT ikke klar til kamp, ikke på 2 uker om ikke mer enn det. Boom.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var poengløst ja. Simple as that. Han hadde jo ikke spilt den kampen om Fergie hadde 100% troa på Berba. Han var RETT og SLETT ikke klar til kamp, ikke på 2 uker om ikke mer enn det. Boom.

Dette blir for dumt. Rooney hadde ikke spilt om han RETT og SLETT ikke var klar til kamp.

Lenke til kommentar

Her bommer du. Du kan ikke spekulere i hvor lang tid det var igjen før han var fit. Jeg regner med at han ble klarert av støtteapparatet i klubben, og dermed var "klar for kamp".

Jeg aksepterer at folk mener ditt og datt om Berbatov, men det blir så usmakelig når det kommer negative kommentarer på hver eneste dårlige involvering han har i løpet av en kamp.

Jeg regner med at bulgareren uansett forsvinner til sommeren, og finner tilbake til seg selv i en annen klubb. Det unner jeg han.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg aksepterer at folk mener ditt og datt om Berbatov, men det blir så usmakelig når det kommer negative kommentarer på hver eneste dårlige involvering han har i løpet av en kamp.

Så enig så enig, og det er i grunn dette jeg prøver å formidle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Du skjønner jo ikke det jeg prøver å formidle. Det handler ikke om å dulle med han, men at kritikken i det minste står i forhold til virkeligheten.Husker mot City, Rooney spiller en rimelig dårlig kamp. Ingen som sier noe særlig om det, Berbatov kommer inn i andre omgang og alt han gjør er galt. Det at han var en viktig brikke i å vinne ballen på egen banehalvdel og sette i gang angrepet som vinnermålet kom fra er ikke verdt å nevne. For det passer selvfølgelig ikke inn i fantasiverdenen deres.

Hvor mange ganger må jeg forklare deg dette egentlig? En spiller bygger seg opp en toleransekvote via gode prestasjoner. Det er ingen som forventer at en spiller skal prestere hver kamp, derfor kritiseres ikke Roo i samme skala når han først er under pari. Dessuten, fyren hadde knapt beinet hengende fast på tarsen, noe jeg tror de fleste var klar over og la til vekt i helhetsbedømmelsen. Jamfør med Nani som ikke lengre får dritt etter en dårlig kamp, ikke i nærheten av hva han fikk i alle fall. Hvorfor? Fordi han nå har spilt noen gode kamper og da har man "lov" til å ha en dårlig match.

Skal vi hylle en spiller fordi han er en av 11mann som er borti ballen før den går inn? 12assist? Poenget; Alle som spiller på United er gode for noe og ila en kamp gjør noe godt, også Berbatov. Det skulle bare mangle. Å hause opp hver innvolvering som "brilliant", slik du har en tendens til, vitner i hvertfall ikke om objektivitet.

Du sammenligner med Rooney mot City. Hva skjedde i den kampen? Selv om han var skadd dro han med seg Kompany på løpeturer og skapte to store sjanser. Berbatov skaper IKKE EN DRITT uten Rooney, ikke så mye som en halvsjanse. Enten det er i et partnerskap, eller alene. Nei, vent - han er jo for smart for våre andre spillere? Huff, det hadde jeg glemt. Det er selvsagt alle andre det er noe i veien med.. Så du kampen mot Wolves, eller hva med Blackburn? Det er kun med Wayne han "skaper" ting, fordi WR skaper ting uansett hvem han har rundt seg. Selv på en dårlig dag (fyren haltet rundt) er han mye bedre enn Berbatov. Og piss meg i øret, SAF hadde brukt bulgareren om han hadde vært god nok. Ja, han scoret i Bolton kampen, men det var jaggu takket være at kampen åpnet seg opp grunnet et absurd selvmål av JL Samuel. Er du uenig i det? Jeg avviser ikke hans positivie bidrag, men de er for få og derfor nytteløse i den store sammenheng.

Du kaller det svertekampanje, vi kaller det virkeligheten. Anbefaler deg en prøvetur uten brillene, da ville du blitt forundret. Berbatov er og blir en middelmådig, sutrete og lat spiss - uansett hvor mye du måte grine på nesa. Men for å snu på flisa, hvorfor kan ikke du svare på vår kritikk for engangskyld? Begynner å bli lei av å forsvare min kritikk, mens du slipper av kroken.

Hva er objektivitet i denne sammenheng Hyrlen? Å moderere min kritikk til jattesupportertreneden? Kommer ikke på tale.. Du vet forøvrig like godt som meg at når jeg går hardt ut mot en spiller, har jeg som oftest mitt på det tørre.

Argh, skjer med forumet om dagen? bare lagg og dritt.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Skal vi hylle en spiller fordi han er en av 11mann som er borti ballen før den går inn? 12assist?

Det er ikke snakk om hylling, men å erkjenne de gode bidragene spilleren gjør. tc hadde jo ikke engang fått med seg dette. Og nei, det var ikke elleve trekk, Berbatov vinner ballen på egen halvdel, sentrer til Obertan som gir den til Evra som legger inn på hodet til Scholes. I løpet av disse få trekkene har han også forflyttet seg opp i motstanders 16-meter og holder opp en mann sammen med Giggs som gjør at Scholes får rom.

Igjen, det er ikke noe hylling. Men rett og slett å se det han gjør bra. Selv dere må kunne se at dette var bra gjort og ikke minst viktig.

Å hause opp hver innvolvering som "brilliant", slik du har en tendens til, vitner i hvertfall ikke om objektivitet.

Dette er jo direkte løgn og i hvert fall ikke noe jeg har en tendens til.

Det er heller stikk motsatt at alt han gjør blir omtalt som "for dårlig", "bøtte med dritt", "rævva" osv. City-kampen er igjen et godt eksempel.

Det neste avsnittet ditt er så usaklig at det ikke fortjener svar engang.

vi kaller det virkeligheten. Anbefaler deg en prøvetur uten brillene, da ville du blitt forundret.

Hehe, dette passer bedre andre veien. ;)

Men for å snu på flisa, hvorfor kan ikke du svare på vår kritikk for engangskyld? Begynner å bli lei av å forsvare min kritikk, mens du slipper av kroken.

Jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter her. Svarer jeg ikke på kritikken deres her da?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Hva er objektivitet i denne sammenheng Hyrlen? Å moderere min kritikk til jattesupportertreneden? Kommer ikke på tale.. Du vet forøvrig like godt som meg at når jeg går hardt ut mot en spiller, har jeg som oftest mitt på det tørre.

Argh, skjer med forumet om dagen? bare lagg og dritt.

Objektivitet i den form at man faktisk kan gi skryt de dagene han fortjener det. Berbatov får tyn dager han gjør det ok. Mens andre spillere slipper veldig billig unna. Jeg kan jo nevne dine "0" på spillerbørser. Selv om jeg skjønner at du gjorde et poeng utav det. Men det var ikke myntet på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...