Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Sunderland-United  

29 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • O'Shea
      0
    • Vidic
      0
    • Evans
      0
    • Evra
    • Nani
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Giggs
    • Berbatov
    • Rooney
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Ferdinand (innbytter)
      0
    • Hargreaves (innbytter)
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0

Anbefalte innlegg

Vi spiller i hvert fall bra fotball, fortjent seier. Blir en syk sisterunde, og hadde vært rått med en syk twist i denne syke PL-sesongen. Rått med Hazza tilbake, håper han får spille litt mer mot Stoke. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Berba er inneforstått med at han ikke blir værende i klubben. Akkurat nå er jeg 90% sikker på at han skal bort i sommer, for det er en slagen mann ute på banen idag. Vi gjør jobben selv om Sunderland får beholde alle spillerne sine, som er skandale, og å se Hargreaves i drakta igjen er så deilig at jeg ikke har ord. Kommer til å være som en ny signering om han kommer seg tilbake til gammel form i løpet av silly season.

Lenke til kommentar

Såklart kan man være snill med Berbatov. Han er Manchester United spiller og fortjener vår respekt

Jeg har ikke sett kampen enda, men har fått intrykk av at det var en frustrerende kamp der vi stanget mot et godt forsvar

Vi vant og holder presset oppe. Det er alt vi kan gjøre

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Lol @ kloffsk - Berba. Og Hazza, haha. :p (Banens beste poll)

Og ja, enig Latias. Ikke et godt forsvar Limbeck, visse personer i vårt lag klarer bare ikke ta sjansene sine. Til og med de som er servert på gullfat.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Neida, men jeg er bare så lei av han.

De fleste har nok skjønt det nå. Det er bare så unødvendig skrive et eller annet usaklig piss rettet mot han hver eneste gang du skriver et innlegg om han. Det begynner å bli slitsomt, for det kommer ikke noe fornuftig ut av det uansett.

Lenke til kommentar

De fleste har nok skjønt det nå. Det er bare så unødvendig skrive et eller annet usaklig piss rettet mot han hver eneste gang du skriver et innlegg om han. Det begynner å bli slitsomt, for det kommer ikke noe fornuftig ut av det uansett.

Det begynner faktisk å bli like slitsomt at du alltid biter på og gidder svare....

Når tc misliker en spiller, ja... Da gjør han akkurat det. Umulig å konvertere han allikevel.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Usaklig piss? Rull inn snurpa, dette er så legitimt som det kommer. Skal vi dulle med 29åringen til han blir 40 eller? Buhu, stakkars, han er robbet for selvtillit fordi noen har vist sitt misnøye etter uttalige svake prestasjoner over to sesonger. Det beviser to ting for meg. 1) Han har mindre baller enn Lucas. 2) Han eier ikke psyke eller mentaliten til å lykkes på øverste nivå.

Kritikken han har mottat ifht prestasjoner er løskrutt. United supportere er blant de mer tålmodige som finnes og når han presterer å mislikt så til de grader i vårt "miljø", da er det ikke håp.

Ditt endeløse forsvar av en ubrukelig diva av en spiss er så hinsides tragisk at jeg ikke finner ord. Ingen her beneketer det faktum at Berbatov er en svært god fotballspiller og alle ser ferdighetene med ball, men dessverre er han ikke god nok for United - diskusjon, slutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Usaklig piss?

Ja, sånt som dette.

"Der tapte vi kampen. Rooney ut for Berbatov. 10 vs 11 mann."

Vi endte for øvrig med å vinne den kampen 1-0, og Berbatov var en viktig del. Jeg gidder ikke "lete" etter flere, for det er så jævlig mye å ta av.

Skal vi dulle med 29åringen til han blir 40 eller?

Du skjønner jo ikke det jeg prøver å formidle. Det handler ikke om å dulle med han, men at kritikken i det minste står i forhold til virkeligheten.

Husker mot City, Rooney spiller en rimelig dårlig kamp. Ingen som sier noe særlig om det, Berbatov kommer inn i andre omgang og alt han gjør er galt. Det at han var en viktig brikke i å vinne ballen på egen banehalvdel og sette i gang angrepet som vinnermålet kom fra er ikke verdt å nevne. For det passer selvfølgelig ikke inn i fantasiverdenen deres.

Ditt endeløse forsvar av en ubrukelig diva av en spiss er så hinsides tragisk at jeg ikke finner ord.

Ditto om din og tc sin endeløse svertekampanje.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rooney startet den kampen når han egentlig skulle vært ute i 2 uker eller noe sånt, fakta. Vi MÅTTE vinne kampen, og det var bortekamp mot City osv, men allikevel sitter en frisk Berba på benken der mens en 80% skadet Rooney starter. Han hadde aldri gått ut om ikke han var fucked heller, for han går bare ikke ut vanligvis med mindre han blir skadet under kampen. Og han ble ikke det, han var rett og slett fucked i hele kampen. Det var det som skjedde i den kampen, og derfor ble det nesten poengløst å angripe Rooney etter en slik kamp mtp. hvordan han har spilt for oss mens han har vært frisk i år. (Og de siste 3-4 årene egentlig...)

Og hvordan var Berba egentlig viktig i 0-1 målet vårt btw? Og han hadde en ganske grei mulighet på hodet også, kanskje litt lettere enn Scholes sin, vet ikke helt; men ja, ikke er han god på hode heller.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Rooney startet den kampen når han egentlig skulle vært ute i 2 uker eller noe sånt, fakta. Vi MÅTTE vinne kampen, og det var bortekamp mot City osv, men allikevel sitter en frisk Berba på benken der mens en 80% skadet Rooney starter. Han hadde aldri gått ut om ikke han var fucked heller, for han går bare ikke ut vanligvis med mindre han blir skadet under kampen. Og han ble ikke det, han var rett og slett fucked i hele kampen. Det var det som skjedde i den kampen, og derfor ble det nesten poengløst å angripe Rooney etter en slik kamp mtp. hvordan han har spilt for oss mens han har vært frisk i år. (Og de siste 3-4 årene egentlig...)

Ja, det var poengløst å angripe Rooney, det er jo heller ikke det jeg er ute etter. Men mens Rooney helt slipper unna at noen nevner det dårlige spillet hans, så blir Berbatov hakket på allerede før han er kommet inn på banen, og stort sett alt han gjør er rævva, en bøtte med dritt/bæsj, osv. Hva med å moderere seg en smule?

Og hvordan var Berba egentlig viktig i 0-1 målet vårt btw?

Han vant en viktig duell på egen banehalvdel og satte i gang angrepet som målet kom ut fra mens City var i ubalanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...