Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Sunderland-United  

29 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • O'Shea
      0
    • Vidic
      0
    • Evans
      0
    • Evra
    • Nani
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Giggs
    • Berbatov
    • Rooney
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Ferdinand (innbytter)
      0
    • Hargreaves (innbytter)
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg vet, det var ikke hans feil. Men man kan nesten ikke være snill med han i dag etter sjansene han har bommet på og måten han har spilt på ellers også. Spillerne skapte så mye for han og gir de ingenting. Nei, vent, han setter seg ned på banen mens vi har ballen i angrep. Og chiller. Provoserende som faen.

"Man kan nesten ikke være snill med i dag etter sjansene han har bommet på"?? Fin moral det der..

Lenke til kommentar

Klarer ikke begripe at han ikke har scoret på de to store sjansene sine, spesielt den nå for 6-7 min siden.

Bare for å ha det klart, spisser scorer ikke på hver jævla sjanse de får. Ikke Rooney, ikke Ronaldo og heller ikke Messi. Tro det eller ei.

Nå har for øvrig Rooney mistet ballen to ganger i farlig posisjon som har gitt Sunderland sjanse til å gå rett i angrep. Det holder vi selvfølgelig kjeft om, hadde det vært Berbatov derimot ... Greier ikke se for meg ramaskriket inne her engang.

Kan ikke være snill med han? Du er da faen meg aldri "snill" mot han. Husker da han på flott vis la opp for Rooney og scorte et selv litt senere, "Fint for han" var kommentaren.

Lenke til kommentar

Sant. Helt vanvittig at det er 0-1 og ikke 0-3/4, og helt vanvittig at det er 11 Sunderland spillere på banen nå.

Takk GUD for at målforskjell ikke er viktig lenger (på den måten at løpet er allerede kjørt på den fronten) for ellers hadde stillingen nå vært mildt sagt frustrerende...

Lenke til kommentar

Chill the fuck out Bardsley, dere skulle ikke hatt 10 på banen en gang, glem det at dere ligger under med ett mål etter alle de sjansene. God.

Nani da, spill til folk er åpen der. Argh.

Herrrrrrrregud Rio.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...