Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Sunderland-United  

29 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • O'Shea
      0
    • Vidic
      0
    • Evans
      0
    • Evra
    • Nani
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Giggs
    • Berbatov
    • Rooney
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Ferdinand (innbytter)
      0
    • Hargreaves (innbytter)
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0

Anbefalte innlegg

Nei, hele sesongen. Og dette i dag hjelper ikke. Han må ta sjansene sine, både i form av sjanser han får mens han spiller kamp for oss og i form av sjanser han får ved å få muligheten til å starte for Manchester United. Han gjør ingen av delene.

Han scorer på omtrentlig like mange av sjansene han kommer til som det Rooney gjør. Synes sesongen hans har vært grei. Det er klart det har vært vanskelig for han mens Rooney har vært ute når han har måtte spille i en ny posisjon og formasjon som han ikke er vant til. Samt at hver eneste gang han spiller i 4-4-2 formasjon må han ned mot midtbanen for å hjelpe den i form av kreativitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer ikke begripe at han ikke har scoret på de to store sjansene sine, spesielt den nå for 6-7 min siden. Headingen vet jeg ikke helt om, han er elendig på hode uansett, men den sjansen han bommet på tidlig i andre omgangen; det går ikke. SPESIELT når du har bommet på en slik i første omgang, og de andre shit griene han gjorde i første omg.

Så ja Alt, du sa pga. en sjanse og jeg lo; men jeg sier nesten at denne kampen viser alt.

Can't say I didn't warn ya:

Uh-oh... Lee Cattermole. Pass på beina deres nå gutta.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja jeg vet, det var ikke hans feil. Men man kan nesten ikke være snill med han i dag etter sjansene han har bommet på og måten han har spilt på ellers også. Spillerne skapte så mye for han og gir de ingenting. Nei, vent, han setter seg ned på banen mens vi har ballen i angrep. Og chiller. Provoserende som faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...