Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Sunderland-United  

29 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • O'Shea
      0
    • Vidic
      0
    • Evans
      0
    • Evra
    • Nani
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Giggs
    • Berbatov
    • Rooney
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Ferdinand (innbytter)
      0
    • Hargreaves (innbytter)
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
      0

Anbefalte innlegg

Rooney gjorde det veldig bra, haha, Berba skulle skutt der; Rooney må ha blitt ganske overrasket, utrolig at Berba sentrer så hardt sånn der men Rooney klarte seg bra på hodet. Deretter bra av Fletcher (som har vært veeeeldig dårlig i dag så det skulle bare mangle) og selvfølgelig veldig bra avsluttet av Naniii.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At ikke Evans fikk gult der. Herregud.

Hahaha. Jeg vurderte å gå inn på Chelsa-tråden eller wahtever og klage på gule som Drogba ikke fikk, Ballack ikke fikk på første, og en til (var det Terry?). Jo jeg tror faktisk det var Terry, et KLART gult kort såvidt jeg husker. Helt villt. Så at du klager på noe som helst er ganske morsomt. Mtp. på alt annet jeg har nevnt ang. Chelsea osv.

Menmen.

Berba, hva med å komme deg opp når vi fortsatt har ballen med Rooney i en ganske farlig posisjon da?

Rooney gjorde det veldig bra der, haha, Berba skulle skutt der, Rooney må ha blitt ganske overrasket der, utrolig at Berba sentrer så hardt sånn der men

Sånn der :p

Haha merket det faktisk, fikset litt .:p

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller Berbatov egentlig? Ja vi vil spille 4-4-2, men bruk nå Macheda eller noen som kan gjøre noe med ballen i viktige situasjoner ihvertfall. Til og med Mame hadde gjort det bedre enn han der. Huff.

Lenke til kommentar

HAHAHAHHAHAHA. Jeg må bare LE av Berbatov. SE hva Rooney gjør for han der. Og de adnre spillerne.

Berba må sen i reprisen og bare si; "jeg må komme meg vekk herfra. jeg kan ikke skadde SAF og fansen på denne måten".

Jeg er rett og slett lei av hele fyren. Kanskje ikke god nok for Utd? Etter det der av Rooney, fy faen.

Selv om ligaen kanskje er ferdig så var det en stor og viktig sjanse som kunne betydd en del. Vi får se, men seriøst. JEEZ.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Bestemora mi skyter bedre enn berbatov, å hu er dau. fy faen, åsså såååååååååååååå TREEEEEEEEEEEEEEEEEIG. sirrup!! herrejesus, jada mannen har blikk å finter å toucher å jadda, men kan han score mål? NEI!! jeg blir mer å mer forbanna når jeg ser på berbatov, jizez man, nei pakk sekken din berba

Lenke til kommentar

Nei, hele sesongen. Og dette i dag hjelper ikke. Han må ta sjansene sine, både i form av sjanser han får mens han spiller kamp for oss og i form av sjanser han får ved å få muligheten til å starte for Manchester United. Han gjør ingen av delene.

Lenke til kommentar

Berbatov: Heldig på målet, får en sjanse og ender opp med å slå den hardt i Rooney.

- Får den i en herlig posisjon på siden, har folk med seg men ender opp med å prøve å gå alene gjennom alle og mister den lett.

- Har ballen, blir tatt eller noe sånt, setter seg bare ned på banen mens Rooney har ballen med ganske god tid en ganske god posisjon på høyresiden av banen. Rooney må sentre langt til Giggs og vi mister ballen, mens Berba bare sitter og chiller videre. Håper han koste seg.

- En gigasjanse som hele laget skaper på en fantastisk måte, og til slutt en utrolig revers-pasning av Wazza som gir Berba utrolig mye tid, mye mer enn han kan be om. Han kan velge selv hvordan han vil gjøre det, ta to touch til og med, men blåser bare til siden og over, noe som ikke skal være mulig da man skal skyte mot lengste der uansett.

Han er rett og slett en svak spiller; ALTFOR svak for et lag som Manchester United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...