iddz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Lurer på om det går ann å ta 3 forskjellige exposure bilder i ett f.eks. -2, 0, +2. Eller må dette stilles manuelt mellom hvert bilde? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Les om bracketing i manualen din. Du kan selv via menyene sette bracketing skalaen i menyen på kameraet ditt. Lenke til kommentar
se# Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Lurer på om det går ann å ta 3 forskjellige exposure bilder i ett f.eks. -2, 0, +2. Eller må dette stilles manuelt mellom hvert bilde? Så vidt jeg vet har D3000 ikke automatisk bracketing, men jeg har ikke dette kameraet selv så sjekk i brukerveiledningen for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Lurer på om det går ann å ta 3 forskjellige exposure bilder i ett f.eks. -2, 0, +2. Eller må dette stilles manuelt mellom hvert bilde? Så vidt jeg vet har D3000 ikke automatisk bracketing, men jeg har ikke dette kameraet selv så sjekk i brukerveiledningen for sikkerhets skyld. D3000 har ikke auto-bracketing. Lenke til kommentar
iddz Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Takker for svar! Guess this means at eg må stille den manuelt på de 3 bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå