Gå til innhold

Prioritering

Anbefalte innlegg

Har vært på jobbintervju 3 steder, alle sier de skal ringe tilbake. Men jeg er mer keen på f.eks meny enn narvesen. Men så har det seg slik av narvesen ringer først..

Hva bør jeg gjøre? Jeg har ikke jobb nå, og har heller ikke hatt jobb..

Begge arbeidsgivere er OK, og greie. Men jeg føler at jeg passer bedre inn i meny. Men hvis jeg takker nei til narvesen og meny ikke kontakter meg så er jeg kjørt..

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si ja til det første og beste.. Er ikke sikkert noen ringer deg engang. Vært på mange jobbintervjuer selv, de sier de skal ringe, men bare 50% gjør det. Hadde hvertfall jeg gjort hvis jeg var deg. Om du sier "ja, jeg skal tenke på det i et par dager til", så dropper de deg.

Si JA først til Narvesen, om så Meny ringer dagen etter og vil ha deg, så har du fortsatt ikke skrevet under kontrakt med Narvesen. Så da er det bare å si ja til Meny, ringe Narvesen og si dessverre.

Lenke til kommentar

Fikk telefon fra narvesen og skal ned tirsdag neste uke for å ordne litt sånn formelle greier før jeg setter i gang med oppstartsperioden osv. Men meny skulle ringe i løpet av neste uke. Tror du det er mulig at jeg sier at jeg må tenke over la oss si jobbavtalen eller hva det enn er som blir lagt på bordet, bare for å forsinke prosessen litt? Eller blir arbeidsgiver irritert da?

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare ringe Meny og si at du har et annet jobbtilbud åpent og trenger raskt svar? Da jeg søkte jobb sist gang hadde jeg 2 åpne jobb tilbud og dro på jobbinterjvu på den 3. jeg ønsket. Da intervjuern sa at hun skulle ringe meg iløpet av neste uke så sa jeg som det var at jeg hadde 2 andre tilbud, så hun måtte ringe innen de neste dagene. Endte opp faktisk at hun ringte tilbake samme kveld :)

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare ringe Meny og si at du har et annet jobbtilbud åpent og trenger raskt svar? Da jeg søkte jobb sist gang hadde jeg 2 åpne jobb tilbud og dro på jobbinterjvu på den 3. jeg ønsket. Da intervjuern sa at hun skulle ringe meg iløpet av neste uke så sa jeg som det var at jeg hadde 2 andre tilbud, så hun måtte ringe innen de neste dagene. Endte opp faktisk at hun ringte tilbake samme kveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...