faaeri Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 "Foto-Norge" samler organisasjoner, forbund og foreninger. Les mer Lenke til kommentar
AndersHel Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Bra tiltak, men herregud for et navn. Det høres jo ut som en eller annen fjasegruppe på Facebook med 14 medlemmer og en post og 2 linker i halvåret. Det er jo skandale. Klarer ikke akkurat å ta det navnet seriøst. Latterlig! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Et navn er et navn, kan ikke se det store problemet med valget. men hvis jeg skal være i det kverulantiske hjørnet, så spør jeg: Hvorfor en bindestrek i navnet? FotoNorge med nettnavn fotonorge.no har en mer "moderne" klang i mine ører. Men som sagt navnet er en liten fillesak egentlig! Endret 30. april 2010 av polljen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ett navn er jo ikke bare ett navn. Ett navn er jo første inntrykket folk har av en organisasjon, og dette navnet er jo helt out there. Men da jeg så bildet av de som var med i komiteen som styrer, så ble jeg ikke veldig overasket. Ikke spesielt mye som var under 60 der altså. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Bra tiltak, men herregud for et navn. Det høres jo ut som en eller annen fjasegruppe på Facebook med 14 medlemmer og en post og 2 linker i halvåret. Nei, nei - det er den konkurrerende "Oss som savner fellesorganisasjon for foto i Norge <3 <3". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg