delling81 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg tenker på å kjøpe meg et par hodetelefoner, men er avhengig å få det shippet til New Zealand. Ikke så mange som gjør dette, men noen som vet om webshopper som gjør dette? Tenker at om de sender til Norge, burde de klare å sende hit og. Amazon fikser det ikke. De må ha sennheiser til en ok sum, (HD-580 til rundt 70$) All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
radix Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hadde litt tid til overs, så jeg googlet litt rundt for deg, og fant sennheisers distributør i Australia/NZ.. Du kan jo sende dem en mail, og spørre etter webshopper i distriktet.. Kontaktinformasjon: http://www.syntec.com.au/contactus.html Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Problemet med NZ er at alt av datautstyr er alt for dyrt, selv å kjøpe en ting i norge, og importere den hit ned vil lønne seg fremfor å kjøpe tingen i butikken lokalt. Ting er veldig lagt til rette for parrallellimport, så da er det bare å finne noen som kan sende. Så da er det mye greiere aa kjøpe ting fra usa, og importere det hit ned. Amazon takler å sende dvd, men av en eller annen grunn ikke HW. Og, ja jeg har allerede sjekket ut NZ-butikker. Generelt er det billigere å få tak i ting i utlandet og importere selv. ---------------------------------------------------------- Edit: Fant ut ved å søke på Sennheiser og international shipping at yahoo sin webshop takler dette. Litt dyrere enn hos Amazon, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå