TheCatIsALie Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Finnes Xbox Original versjonen av Splinter Cell Double Agent til PC eller Xbox 360? Har ikke min Xbox (1) hjemme men vil gjerne spille oppdragene i det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) den finnes jo til xbox360. spilte den faktisk her om dagen. http://www.tothegame.com/x360-4078-tom-clancys-splinter-cell-double-agent-for-microsoft-xbox-360.html Men hvis du vil absolutt vil ha den til xbox1 så må du prøve steder som ebay.co.uk Endret 29. april 2010 av 530XD Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Jeg vet det finnes til X360, men Xbox1 har andre oppdrag, ikke like som til 360. Trengte visst HDD for å kunne spille Xbox1 spill på X360.. Antar jeg må vente en stund til jeg er med min Xbox1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 jeg er også ute etter double agent til den gamle boksen. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg var også ute etter spillet av samme grunn og fant det brukt på nettet til litt under 40 kr, er ikke lett å få tak på! Til å med Ebay.co.uk har ikke noe ser det ut som, Mulig Ebay.com har noe, jeg tror spillet er regionsfritt, siden mange ubisoft spill er det. Ebay Ja denne pakka vurderte jeg selv før jeg fant mitt eksemplar, egneltig det beste og nesten eneste "tilbudet" med ok frakt kostnad der. Drøyt 160 spenn for spillet og pandora tomorrow inkludert frakt. Kan jo hende spillet finnes på noen Gamestop butikker brukt.. Eller noen har det her på forumet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå