reminett Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hei alle sammen Jeg har fått meg videokamera og startet med en liten ny hobby.. Jeg syntes ikke det er så veldig mange norske klipp for folk som vurderer å kjøpe så jeg har laget en liten YouTube-film som presenterer MacBook Pro veldig raskt Håper noen syntes klippet er litt nyttig, selv om klippet ikke er så detaljert Jeg tar gjerne imot forslag til fremtidige klipp. Jeg uploader i talende stund et nytt klipp, med hvordan man skal skifte ut harddisken i denne maskinen. Endret 29. april 2010 av reminett Lenke til kommentar
reminett Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Det gikk visst litt fort når jeg skrev det innlegget, gitt Fikset nå Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kunne du ikke ha puttet alt materialet fra de 3 postene dine inn i 1? Lenke til kommentar
reminett Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Jo.. men jeg laget dem etter hverandre, så jeg hadde bare 1 video klar når jeg skrev denne posten.. Sorry. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Morsom video, blir litt for mye quick cuts etter min smak, slik at informasjonen blir litt "in your face". Men er jo flott video, stå på! Lenke til kommentar
NystadF Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg likte måten du filmen Mac´en på, men ble for mye quick cut før min smak også Lenke til kommentar
reminett Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Ok, det er notert. Skal huske det til neste gang Takk for tilbakemeldinger, det setter jeg pris på! Jeg tar for øvrig gjerne imot forespørsler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå