Gå til innhold

Hjelp til prisantydning, stasjonær PC, fleste komponenter er bare 3 mnd gamle

Anbefalte innlegg

Heisann!

For litt over 3 mnd siden bygde jeg en PC, som jeg overhodet ikke trenger. For litt over ett år siden sa min gamle PC farvell, og jeg gikk ca ett år uten egen PC. Nå når jeg skulle bygge ny trodde jeg at gaminginteressen fortsatt var der, men det gikk ikke mange uker før jeg så at den hadde forsvunnet, noe som er litt kjipt siden jeg akkurat har fått meg ny PC som er 10 ganger bedre enn den jeg hadde før. Nå vil jeg selge den, og bruke pengene på en bærbar PC.

Problemet mitt er at jeg ikke vet hvor mye den er verdt, og aner ikke hvilken pris jeg skal selge den for. Kanskje noen her kan hjelpe meg?:)

Her er iallefall PCen:

Nytt(3 mnd):

Hovedkort: Asus S1156 P55 DDR3 SATA2 FW 8-CH (P7P55D LE)

Prosessor: INTEL CORE I5-750 2.66GHZ SKT1156 FSB1333 8MB CACHE BOXED IN (BX80605I5750)

Skjermkort: XFX RADEON HD 4890 1.0 GB DDR5 (HD-489X-ZSFC)

RAM/Minne: CORSAIR 4gb (KIT) DDR3 1600MHz/ CL8/ 1, 65V./ XMS3 Intel i5/i7 (CMX4GX3M2A1600C8)

Strømforsyning: OCZ TECH StealthXStream 600W PSU / Silent 120 mm fan / 83% Efficiency (OCZ600SXS-EU)

Harddisk: WESTERN DIGITAL CAVIAR GREEN 1TB SATA3.0 DESKTOP STORAGE 32MB CACHE BARE(WD10EARS)

Nettverkskort: LINKSYS BY CISCO Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g , WPA/AES (WMP54G)

4 år gammelt:

Cooler Master Wave Master sølv aluminium kabinett

2 stk. Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200rpm

Sony DVD-brenner DWQ30SV IDE OEM Silver DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (dual layer)

Også har jeg en 4 år gammel Samsung 19" LCD Syncmaster 913V TC099 Silver også som jeg kan selge, men aner ikke hva den er verdt heller.

Hva tror dere jeg kan få solgt PCen for? Og tror dere det finnes noen i vårt langstrakte land som kan være interessert i denne PCen?

Mvh Hanne :)

Endret av Lovesound
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...