IntelAmdAti Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 "When Mammoth's fly.." http://www.youtube.com/watch?v=_lAIN7Gm4j8 Det er gøy å ta med passasjerer og droppe dem av høyt oppe i luften Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg så dette på MMOwned først og tenkte for meg selv at dette er jo helt meningsløst å dele med seg uten å forklare hvordan du gjør character'ern større? =P Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Vis jeg ikke er 100% feil så har trådstarter allerede skrytt av at han kan gjøre dette men nektet vist og dele sin hemmelighet da også, kan være jeg tar feil tho og vis det er saken så håper jeg Trådstarter vil dele sin lille hemmelighet Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Oh! dette husker jeg! hadde selv en video på youtube for litt siden om noe slikt. Jeg brukte et program som kalles for CypherMorph. Det skal i utgangspunktet være et program som gjør at du kan endre størrelse/form (f.eks se ut som ragnaross.) Dette skulle egentlig kun vises på egen maskin, men det så ut til å være en bug at når man endret størrelse, at man faktisk ble større (jeg hadde problemer med å gå gjennom porter når jeg var blitt større) vet ikke helt om jeg har lov til å linke til programmet her (ettersom det burde gå under kategorien "hack" ) men hvis noen vil ha det er det bare å sende PM ^^ Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ikke spesielt vanskelig å bli så stor. Mulig du er større enn jeg var uten Blood Lust da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå