Maranello Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Holder på å lage en nettside i Wordpress, aldri brukt det før. Har laget flere menyer, undermenyer osv. Lurer på om det er mulig å linke til samme side fra flere plasser i menyen? Jeg har ca. slik meny: Arrangement -Arrangører --Motorklubb Lag -Sport --Motorklubb Har ikke funnet ut hvordan jeg får "motorklubb" linkene i undermenyen til å linke til en og samme side. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
aommundsen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har ikke funnet ut hvordan jeg får "motorklubb" linkene i undermenyen til å linke til en og samme side. Hvordan gjør jeg det? Hvis du kan vente opptil et par uker, så kommer WordPress 3.0, og da blir dette veldig enkelt. I WP3 er det nå et eget punkt under "Appearance" som heter "Menus". Der kan du opprette menyer og får full kontroll på å tilpasse dem nøyaktig slik du måtte ønske. Hvis du ikke ønsker å vente, kan du installere WordPress 3.0 beta 2, min erfaring så langt er at den er veldig stabil: http://wordpress.org/development/2010/05/wordpress-3-0-beta-2/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå