Phyltre Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Snubla over *kremt host* Devils own Release av Final winxp build 2600 Mumlemumle Har en gammal build (2463) som jeg innstallerer helt uten problemer .... Problemene starter med build 2600 den gjenkjenner ikke ata 100 / raid kontrolleren min som er en hpt 370(a) kontroller den eldste builden godtar w2k drivere men den nyeste builden bare fucker opp hdene ..... neon som har noen tips linker til drivere betadrivere ... hva enn ? Lenke til kommentar
aslak Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Halloen!!! :smile: Eg har også (hmmmm!!!,kremt) snubla borti win xp final. Eg har eit lignande problem...... Isdn kortet fungera ikkje... Så ej må bruke modem! :sad: Lenke til kommentar
unforgiven Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 hei dere kan tvinge xp til å bruke driverene til win2k. velg driverne på cd'n og når xp sier at dette er drivere uten signatur trykker du bare på continue anyway. dette fungerer for meg Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Du kan laste ned HPT 370 driver til XP her: http://www.viahardware.com/faq/kt7/faqdownloads.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå