Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex for første gang, hvordan gjøre det riktig ?

Gjest =?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en 17 år gammel gutt som har noen spørsmål ang sex. Jeg har ikke hatt sex før, men ønsker at første gangen skal bli en episode jeg kan være fornøyd og stolt over. Altså at jeg ikke dummer meg ut eller gjør ting helt feil. Noe av det jeg er mest nyskjerrig på er hvordan man skal starte og hvordan ting skal skje etter det.

- Skal man starte med jenta, eller skal hun starte med meg?

- Hvor viktig er det at hun får orgasme?

- Når man nermer seg slutten, hvor er det mest vanlig å gjøre av mannens hellige dråper? På magen hennes? I senga?

Hilsen en nyskjerrig gutt :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke akkurat noe feil eller riktig måte å ha sex på. Det viktigste er nok at man tar seg god tid, spesielt med hensyn til jenta. Men det er slett ingen garanti for at det går for henne av den grunn, sjansen øker dog.

En vanlig feil er også at man påtar seg alt ansvar for hennes orgasme og det er også helt feil.

Og man bør vel strengt tatt bruke kondom hvis det ikke er ett fast forhold man er inne i. Kondomet vil også hjelpe så du holder litt lenger også. Kondomer er blitt så bra idag at man nesten ikke merker at man har de på. Cho-San er et veldig bra kondom.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...