Aardal Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei Har kjøpt meg en htc desire, etter mye om og men med chess har jeg fått den er utrolig fornøyd. Har lagt inn en del helt vanlige JPEG bilder på telefonen, (på kortet) ca 10 000 stk... Når jeg nå åpner hovedmenyen og trykker på fotografier får jeg denne feilmeldingen: (varseltrekant) Beklager Prosessen Fotografier (prosessen com.htc.album) har stoppet uventet. Venligst prøv igjen. Dette skjer hver gang, jeg tenkte jo først på at det var noe galt med bildene.. lasta ned en app fra marked som heter just pictures.. tentke , den ville heller ikkje åpne bildene som ligger lokalt siden det tydeligvis var et problem.... det stemmte ikkje... Just pictures viste alle bildene i riktige mapper, laget tumbnails og fungerte utrolig kjapt og effektivt, selv på så mange bilder. Da tenkte jeg videre at jeg kanskje har lagt inn en app eller noe som får ting til å krasje.. satte telefonen tilbake til fabrikkinstillinger... trykket på fotografier.... da den ene gangen åpnet den opp og viste mappene.... men.. da jeg gikk ut og skulle inn igjen kom den samme feilen tilbake, og den kommer igjen hver gang ( kjører nå vanilla telefon uten noen endringer fra fabrikkoppsettet intill jeg har funnet ut hva som er galt. Meldingen er så kort, den gir ikke rom for å finne ut hva som er galt (iallefall ikke som jeg forstår). En uventet feil... det er alt.. noen som har noe forslag.. og en siste ting, etter at jeg satte telefonen tilbake til fabrikkinstillinger viser vær widgeten bare gjeldene plassering i stedet for det akutelle stedet jeg befinner meg... hvorfor? mhv Aardal Lenke til kommentar
Aardal Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Nå har jeg sletta nesten alle bildene, ingen forrandring, får fortsatt samme feil.... Sletta ALLE bildene... får fortsatt samme feil... Tatt ny tilbakestilling til fabrikkinnstillinger... så virker den enn så lenge.. men det er ikke noen løsning sånnsett.. er det sånn at man ikke skal kunne lagre bilder på minne brikka uten at fotografier appen til HTC klikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå