Hawkis Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) hei! jeg har et spørsmål har noen et bra program jeg kan bruke til å streame hd videoer til youtube? fordi jeg har hd videoer, men jeg vil jo endre på filmen UTEN å miste hd en!!! har prøvd windows live moviemaker men hd en er HELT borte!! programmet må være enkelt å bruke og gratis uten at det er en dum trial version!! takk for svar på forhånd Endret 29. april 2010 av barca is the best Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du kan skrive titelen litt meir forklarende. Du kan lagre i 1080p i Windows Live Movie Maker. Men tru den blir 720p (har ikkje testet dette, tru den skal bli 1080p på youtube) når du laster den opp på youtube. Veit om eit anna alternativ, skal sjå om eg finner navnet på denne. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Du kan skrive titelen litt meir forklarende. Du kan lagre i 1080p i Windows Live Movie Maker. Men tru den blir 720p (har ikkje testet dette, tru den skal bli 1080p på youtube) når du laster den opp på youtube. Veit om eit anna alternativ, skal sjå om eg finner navnet på denne. takk Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er avid som har programet. Har litt dårlig tid siden eg skal ut og reise får helgen. Du finner det på heimesiden. Det skal vere eit gratis alternativ der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå