rubish Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei, Har et problem med min stajonære pc med at den ikke kan settes i ventemodus eller at jeg kan slå den av ved og trykke "slå av" knappen uten at pcn slår seg på igjen 2 sekunder senere. Må holde inn av/på knappen hver gang.. Vet det skal være noe i bios som må fikses på for at det skal funke som det skal,men klarer ikke finne den innstillingen i biosen min..har oppdatert den også. Innstillingen er "Wake On Lan" eller noe med "Start Computer when....".. Har hatt problemet siden jeg fikk pcen i desember Noen som vet hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvis det er wake on lan som vekker maskinen så er det jo en annen maskin eller enhet som driver og sender denne pakka på nettet ditt. Eller det skulle man da ihvertfall tro. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kan også tenkes at det er noe som kortslutter av de små ledningene på hovedkortet. eventuelt en bryter mellom 2 pin som er satt feil. Du kan også forsøke å fakbrikkresete biosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå