Joakim87 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei ! Jeg lurer på hvorfor dette kortet koster så mye: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Er kortet virkelig verdt 23.655 kr? Det er jo helt sinnsykt mye penger.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 dette er ikke et "vanlig" skjermkort som brukes til spilling o.l det er spesiallagd og brukes til f.eks 3d derfor er det f.eks primært bedrifter som kjøper slike kort. ytelsesmessig i vanlige 3dspill er det elendig Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 kk... jeg og en kamerat satt og diskuterte det og det har jo bare RAMDAC-klokkehastighet 320 MHz og 128mb videominne så hva er det som gjør dette kortet så spessielt? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er grise raskt i stoooore cad tegninger etc. kompiss av meg hadde vist fått no slikt kort demonstrert. begynte med en hel olje plattform hvor man kunne some seg ned til vær minste mutter i cad grafikk. videoredigering etc er det overlegent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Wildcat4 is the best choice for graphics-intensive environments where real-time performance and design integrity truly matter. specsa går ut på noe helt annet på slike kort enn de kortene vi bruker til spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå