Gå til innhold

Tennis i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg flyttet nylig til Oslo og er interessert i å få spilt litt tennis når som våren kommer! (Helst ute, men inne funker til nød ;p )

Så jeg er egentlig ute etter all relevant informasjon som er å få tak i ang dette :)

Hvor man kan spille (om man må være medlem?), priser, type underlag,eventuell kontakt-informasjon osv

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det finnes masse tennisklubber i Oslo, så du kan velge ganske fritt etter hvor du bor.

Hva dekke og priser anngår har de fleste klubber grusbaner tilgjengelig som som regel åpnes i dag (1. mai). Disse kan vanligvis kun spilles på av medlemmer, men tilgjengjeld kan du spille så mye du vil når du først er medlem.

Hva priser anngår vet jeg ikke så mye desverre, men tror dette kan komme opp imot 2000kr pr. år for et fulltidsmedlemskap. Vanligvis kan du imildertid tegne formidagmedlemskap osv. som er litt billigere.

her er en liste over tennisklubber i Oslo tatt fra Nordstrand tk sin hjemmeside:

Tennisklubber i Oslo

Abildsø Tennisklubb

Bekkelaget Tennisklubb

Bygdø Tennisklubb

Furuset Tennis

Grefsen Tennisklubb

Golia Tennisklubb

Haugerud Tennisklubb

Heming Tennis

Holmenkollen Tennisklubb

Njård Tennisklubb

Oslo Tennisklubb

Tonsen Tennisklubb

Snarøya Tennisklubb

Ullern Tennisklubb

+ Nordstrand da selvfølgelig

Lenke til kommentar

Banene på froger er veldig fine, men må få legge til at dette ikke er noen klubb, men at banene tilhører riksanlegget for tennis, som igjen eies av klubbene Nordstrand Heming og Holmenkollen. Her må du betale for timeleie av banene, se her: Riksanlegges hjemmeside

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...