Gå til innhold

Kamptråd - Tromsø IL vs Rosenborg Ballklub 2/5 (0-0)

DJ_Dark

16 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Tromsø IL
    • Uavgjort
    • Rosenborg Ballklub

Anbefalte innlegg

Fikk bare med meg slutten av første og andre. Men like greit tror jeg. Skjønte det kom til å bli lite eller ingen mål. Er kjipt at skadene gjør oss dårligere. Tror ikke på noe særlig bedre spill før etter VM-pausen heller. Da reiser vi oss og dominerer i vant stil. Tror laget blir noe distrahert av trenersnakket og.

Heldigvis har vi Ranheim da. Hadde vært så evig bra å hatt to lag fra Trondheim i TL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er tydelig er hvertfall at Hamrén ikke har klart å fått trent inn et angrepsmønster/plan som skal følges. Det blir for tilfeldig og det merkes klart at vi mangler Prica. Sånn kan og bør det ikke være. Nå stemmer jeg for at vi får inn Eggen med en gang og lar Hamrén blande saft frem til 1. juni hvis svenskene vil ha han da eller helt til september for den saks skyld. Eggen kan dette med angrepsmønster og samhandling og jeg håper vi får se resultater når han tar over.

Lenke til kommentar

Og med det materialet vi hadde til rådighet hadde det vært artig med en 433-formasjon

Örlund

Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin

Skjelbred - Annan - Henriksen

Sellin - Iversen - Traoré

Ja, jeg mener at vi kunne startet med Skjelbred. Han hadde trolig ikke tatt skade av det.

Lenke til kommentar

Og med det materialet vi hadde til rådighet hadde det vært artig med en 433-formasjon

Örlund

Ja, jeg mener at vi kunne startet med Skjelbred. Han hadde trolig ikke tatt skade av det.

Olsen hadde passet bedre her enn Traorè.

Lenke til kommentar

Örlund

Olsen hadde passet bedre her enn Traorè.

Olsen var ikke akutell for start pga. en smell han hadde pådratt seg. Tryggere å spille 15-20 min da, enn 70-75.

Han løp jo fra forsvaret til TIL på halv marsj.

Dummeste jeg har hørt, hvorfor sprang han ikke ifra forsvaret da? Giddet han ikke springe fortere? Mika Koppinen rakk han tilogmed igjen før mål..

Han skulle ha med seg ballen også, og det har han tydeligvis litt problemer med den godeste Olsen. Et bedre medtak der og det hadde blitt 0-1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...