aremidtb Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hei! Jeg har nå muligens førstegangstjeneste nå i juli. Og da ser ikke jeg lenger no poeng å ha en pc verdt så mye penger stående og støve ned og utdateres bort. Her er handlelisten fra prisguide.no: https://prisguiden.no/profil/lister/114354 Rammen er forskjellig siden komplett.no ikke lenger selger OCZ ram. (Se signatur for ram.) Dette er slik pcen min kommer til å være når jeg får byttet ut hovedkort og cpu den 12. mai. Så lurte jeg på, hvor mye går det ann å ta for et nogen lunde heftig system verdt den prisen? Tenker som så at det er bedre å selge den før jeg går inn i tjeneste i nord, i steden for å vente et år og evt oppdatere/selge den da. mvh Are:) Endret 29. april 2010 av dxspulse Lenke til kommentar
Skal kjøpe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 32 k, det er nesten kamera samlingen min det 1 Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Ingen som har noen formening om hvor mye jeg kan få igjen for den maskina? Alt er under 4 måneder gammelt når jeg får byttet ut hovedkort og cpu. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ikke mange som kjøper slike dyre maskiner, så du må vel ganske mye ned i pris for og få mange bud tror jeg Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Siden det er så mange komponenter, kan du fikse det selv. Slik gjør du det: Sett opp handlelisten på prisguiden (ikke hos komplett.no, siden det er usannsynlig dyrt ift. andre nettbutikker) og trekk fra valgfri prosent (+/- 30%, litt avhengig av slitasje, evt. OC, eller andre problemer) av totalen. Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Skal gjøre det. Får håper jeg får igjen litt uansett da. Så selv om nypris i seg selv er over det jeg har kommet frem til via prisguide, så skal jeg la dette være utgangspunkt uansett? Mest mtp. hvilken nettbutikk. Endret 29. april 2010 av dxspulse Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Så selv om nypris i seg selv er over det jeg har kommet frem til via prisguide, så skal jeg la dette være utgangspunkt uansett? Mest mtp. hvilken nettbutikk. Hva mener du her? Nyprisen blir mer enn totalen du kommer fram til på prisguiden inkl. frakt, men jeg synes ikke du skal ta betalt for frakten ved bruktsalg. Drøyt 28 500,- som ble totalen? Da er det vel ganske OK å kreve 20k for maskinen. Det mener jeg er en bra deal for deg. Skriv en skikkelig annonse; bruk godt med bilder, pass på skrivefeil og feilformuleringer, legg fokuset på gaming i annonsen og du burde kunne få en bra pris. EDIT: Skal det være 2 forskjellige HD 5870-kort? Endret 29. april 2010 av E-asy1985 Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Tar ikke betalt for frakten annet enn den som forekommer for kjøper for å få tingene tilsendt. Tenker på å ta noe sånt for den ja.. Og ja, det er meningen at det skal være to like skjermkort av forskjellig produsent. Siden det er hva jeg har. Får prøve å legge ut en annonse når det nærmer seg at jeg skal ut i tjeneste. [edit] Også ser jeg at jeg har glemt en ting i lista, noe som er lydkortet. Men dette skal være på plass nå. Så nå ble prisen på rundt 30.000,- Men siden skjermen jeg har ikke finnes på prisguide, så går jeg ut i fra prisen jeg betalte, som var litt over 2200,- kr. BenQ G2420HD 2ms versjon. Endret 3. mai 2010 av dxspulse Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 2200,- er altfor mye. Dessuten finnes den i prisguiden. Tror forresten rundt 20k er ikke så galt uansett. Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Får uansett prøve å legge den ut for salg når sommeren nærmer seg. Tror jeg må si meg fornøyd om jeg får solgt den for så mye uansett! Uansett, takk for hjelpen! Tråden er løst. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvor bor du ?? Eg hadde seriøst vurdert et lite brekk hadde eg visst hvor du bode! Den maskinen der så helt will ut! 1200w strømforsyning ?? Du må ver rik Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor mye for BARE høytalerne? jeg betaler ok pris, og frakta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå