Gå til innhold

Får pop up om antivirus+ andre problemer

Anbefalte innlegg

Etter at jeg trykket på en video-link som var på wallen hos en på facebook så har jeg slitet med masse problemer.

Det ene er at jeg får en slik warning opp hver 10min:

"warning!!! your personal computed needs to install antivirus software! Total PC defend can perform fast and free scan of your computer."

Eller:

"Attention! your PC is in danger.

Your system requires AV check!

AV center will perform a quik and free scan of your PC."

Og når jeg krysser den ut kommer det noe annet piss som ser ut som jeg har åpnet vindu av min datamaskin og at jeg scanner harddisken.

I tilegg så spør windows XP meg hele tiden om å skrive inn bokstaver i et vindu eller så skrur de av computeren innen 3min.

I tilegg så klarer jeg ikke å laste ned antivirus, får "siden kan ikke laste opp hver gang jeg går et sted hvor jeg kan laste ned antivirus/brannmur. Men nettet funker perf.

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

"I tilegg så spør windows XP meg hele tiden om å skrive inn bokstaver i et vindu eller så skrur de av computeren innen 3min."

Det betyr at dataen din er med i et botnet

Les mer om hva det er her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Botnet

Har du tilgang til en annen data?

last ned alt som står i guiden (linken øverst i signaturen min "Hæ? Vius sa du?") over til en minnepen og kjør det du kan (skift navn på filene hvis du ikke får lov til og kjøre de.)

evnt. hvis du ikke får kjør noen av de programmene så starter du dataen i sikkerhets modus (trykk F8 mange ganger under oppstart til du får valget om det) og kjør programmene.

Lenke til kommentar

Hei :)

"I tilegg så spør windows XP meg hele tiden om å skrive inn bokstaver i et vindu eller så skrur de av computeren innen 3min."

Det betyr at dataen din er med i et botnet

Les mer om hva det er her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Botnet

Har du tilgang til en annen data?

last ned alt som står i guiden (linken øverst i signaturen min "Hæ? Vius sa du?") over til en minnepen og kjør det du kan (skift navn på filene hvis du ikke får lov til og kjøre de.)

evnt. hvis du ikke får kjør noen av de programmene så starter du dataen i sikkerhets modus (trykk F8 mange ganger under oppstart til du får valget om det) og kjør programmene.

Driver å kjører de programmene nå, men sliter litt.

Virusen men prøver å stoppe combofix, men tror det funker nå.

combofix driver å skanner etter infiserte filer nå og står sånn:

Fullført nivå 1

Fullført nivå 2

Fullført nivå 3

osv

Lenke til kommentar

Det er riktig :)

tror faen meg det funka jeg !

Hvis du vil ha reward så kan jeg by på noen dollar på poker stars eller full tilt hvis du har konto!

Tusen takk<3<3<3<3

finner ikke loggen av malwarefila, hvis ikke skulle jeg lagt ut den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...