TheCatIsALie Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har forhåndsbestilt, kommer jeg til å få i posten, eller kan jeg laste ned? Var småforvirrende... Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 trykker du kjøp får du det i posten. "kjøper" du last ned, må du laste det ned? Sånn jeg forstod det. Men hadde jeg vært deg , tror jeg at jeg ville hatt spillet i hånden Hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Har ditt eksemplar blitt sendt enda da Jevrio? Min er ikke sendt, noe jeg syns er veldig merkelig...Bestilte Just Cause 2 for litt sida, den ble sendt 3 dager før release, og nå er det beste jeg kan håpe på en dag ETTER...Pluss 3 dagers postgang + helg...Hopeless Endret 30. april 2010 av Dellers Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Jeg har ikke fått noenting i posten iallefall, men er usikker til hvilken post den ble sendt. Håper iallefall jeg har spillet etter helga når jeg kan spille det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå