stasomfaen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvordan fjerner jeg blokkering av skjult id? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva mener du med blokkering av skjult id? Hvis du vil vise/skjule ditt eget nummer når du ringer, finner du dette under Telefon i innstillingene. Hvis du derimot vil vise numrene til de som ringer med skjult nummer, er dette (selvsagt) ikke mulig. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han mener nok automatisk avvisning av innkommende samtaler med skjult ID. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han mener nok automatisk avvisning av innkommende samtaler med skjult ID. Dette er heller ikke mulig. Det kan hende det finnes en løsning hvis man jailbreaker, men jeg tviler. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 aah.. Håper det er en løsning.. Får jailbreake nå snart tenker jeg.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå