zeezy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Vi er to stykker med hver sin skole-PC. På skolen vår har vi en naturfag sal, der bare jeg har tilgang til trådløst internett (siden min PC ble brukt i det området før), men han andre vil og internett der, og jeg har sett at det går an å bruke en telefon som modem med bluetooth tilkobling, derfor lurte jeg på om det samme går PC til PC? begge PC-ene er HP compaq 6715b, med Windows Vista Bussiness Lenke til kommentar
janingar Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du mener å koble sammen to PC'er via bluetooth? Det er nok mulig, men kjenner ikke til noe programvare som fikser det. Har selv bare koblet mobilen som internett-modem. Det fungerer fint Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det skal gå an. Bare google "share internet bluetooth" så kommer det opp sider med kokebok. 1 Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Det skal gå an. Bare google "share internet bluetooth" så kommer det opp sider med kokebok. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå