Welhaven Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg tenkte jeg skal pusse opp soverommet, og har alltid drømt om å ha en vegg i mur - på veggen bak sengen. Samme hva slags mur det er egentlig, så lenge det er sånn fake som man får i plater eller hva nå enn det er. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt dette her? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hvilken type mur? Du kan legge gips og "pusse" gipsen.? Alternativt så kan du legge gips og lime på noe sånn? Husk at du må ha dobbelt lag gips, eller dobbel spikerslag for å bære vekta av noe sånn. EDIT: Eg er jo personlig fan av denne typen. Endret 29. april 2010 av ThOms-N Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 EDIT: Eg er jo personlig fan av denne typen. Det var akkurat det jeg så etter! Den er perfekt. Hvor mye koster det per kvadratmeter? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det kan de sikkert svare på om du ringer Flisekompaniet og spør Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 EDIT: Eg er jo personlig fan av denne typen. Det var akkurat det jeg så etter! Den er perfekt. Hvor mye koster det per kvadratmeter? Den er på salg til 499 pr m2. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Den er på salg til 499 pr m2. Dæven! Koster litt altså. Hehe. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Den prisen er ikke ille hvis det er fliser med litt tjukkelse av ekte stein. Men om det skal være "fake" finnes det jo en del gulvbelegg med stein- eller murmønster til omkring halve prisen og nedover. Gulvbelegg på veggen kan høres teit ut, men kan faktisk se bra stilig ut. Og så er det lett å holde reint om man søler noe på det. Over kjøkkenbenk f.eks er det helt genialt som et billig alternativ til fliser, stål- eller glass-plater. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Over kjøkkenbenk: stål- eller glass-plater. elsk Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Den prisen er ikke ille hvis det er fliser med litt tjukkelse av ekte stein. Det er ekte stein som er limt sammen til ett stykke på 15*60 cm. De er i snitt 3 cm tykke. De som er laget fake i "liksom" stein ( ikke laminat o.l) er som regel dyrere og ser "fake" ut.. Pass på å bruke ett rapid lim eller egnet lim til skifer da disse har en tendens til å trekke ut fuktigheten til limet så de ikke får herdet ordentelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå