-Lasse Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dette er moro...jara. Silvestre, Traore og Fabianski. Jhiiihaa. Fabianski er jo helt ute å kjører på alle cornerene vi har hatt hittil. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ironisk at Blackburn fansen synger "same old Arsenal, allways cheating" bare sekunder etter at han langhåra sleske typa prøver å lage straffe til Arsenal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Digger Samba, så jævlig sterk og en jævlig ærlig spiller også. Men ja, Arsenal skulle hatt den straffen no doubt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lysår unna et topplag, driter i hvem som er skada,faen meg drittdårlig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lysår unna et topplag, driter i hvem som er skada,faen meg drittdårlig. Enig. Arsenal har per dags dato for dårlig backup. Greit nok at vi har mange av våre beste ute, men det må vi regne med når vi har spillere som har kjeks i beina. For å være et topplag må ikke spriket mellom 11 elleveren og backupen være så stor. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dette er så fortjent Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Latterlige greier. Helt vanvittig. Håper faktisk vi taper mot Fulham slik at Tottenham kaprer 3. plassen. Da må Wenger gjøre noe grep. Har ikke sett på maken til total kollaps. Vi har ikke spilt bra i PL i hele 2010. Sist gode kamp var vel nettopp mot BB på Emirates. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Dette er så fortjent Bortsett fra at 1-1 skulle vært annulert pga. dytt på Fabianski og at vi skulle hatt et soleklart straffespark. Men dere har kjempet best og Arsenal har vært helt vanvittig ræva. Har knapt skapt en mulighet de siste 30 minuttene. Tragisk å se på. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ler ræva av meg om Wenger ikke ser at det trengs "..add something" Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Sjokkerende at vi klarte å rote bort denne, men det er for meg enda mer sjokkerende hvilken holdning folk her inne har til sitt eget lag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Patetisk forestilling mot eit som alltid usjarmerande Blackburn. Dei som reiste til bortekampane mot Wigan og denne burde få pengane tilbake. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) http://www.skysports...6131887,00.html Noen som husker "offerrolle" diskusjonen vi hadde for litt siden? Buhu, do you want a bolle with that whining mister? 2-1 målet er helt ok, det er ikke Samba sin skyld at Fabianski har fysikken til en tiåring og blir voldtatt av Sol Campbell. Litt knuffing i feltet er tillatt. Viktig å huske på at Arsenal ikke hadde noe å spille for folkens, ergo det labre tempoet. Endret 3. mai 2010 av Game Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg er ganske sikker på vis Wenger hadde lagt skylda på tapet på dommeren, hadde han nevnt straffesituasjonen, som etter det jeg har hørt var klar, ikke denne filletingen. Her tror jeg bare han beskytter Fabianski. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Latterlige greier. Helt vanvittig. Håper faktisk vi taper mot Fulham slik at Tottenham kaprer 3. plassen. Da må Wenger gjøre noe grep. Har ikke sett på maken til total kollaps. Vi har ikke spilt bra i PL i hele 2010. Sist gode kamp var vel nettopp mot BB på Emirates. Håper at tottenham tar 3 plassen?!?! Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt på lenge her inne. Makan til utsagn! Hadde blitt knust om dette hadde skjedd! Ingenting kan da være verre!? Håper dette er av vill frustrasjon Ang kampen. Forferdelig dårlig innsats! Skjønner meg ingenting på spillet vårt! Sender den ut på kanten og inn igjen til midten, og sånn holder vi på mesteparten av tiden vi har ballen. Blackburn spiller meget bra. Gamst hadde en veldig god kamp og som jeg sa tidligerre: Dunn kom til og voldta oss vist han fikk plass, noe jeg syns han gjorde til en viss grad. Greit vi spiller med en dårlig stall og greit at vi ikke har en bra dag, men når vi faen ikke jobber! Da blir jeg forbanna. Spanderte på øl på meg selv og tok en tur på byn. Angrer. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Viktig å huske på at Arsenal ikke hadde noe å spille for folkens, ergo det labre tempoet. Arsenal har fortsatt igjen å sikre tredjeplassen. Dessutan skal dei gi alt i kvar einaste kamp, uansett. Det er det dei er betalt for, og det var det Blackburn gjorde, sjølv om dei hadde mindre å spele for. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://www.skysports...6131887,00.html Noen som husker "offerrolle" diskusjonen vi hadde for litt siden? Buhu, do you want a bolle with that whining mister? 2-1 målet er helt ok, det er ikke Samba sin skyld at Fabianski har fysikken til en tiåring og blir voldtatt av Sol Campbell. Litt knuffing i feltet er tillatt. Viktig å huske på at Arsenal ikke hadde noe å spille for folkens, ergo det labre tempoet. Jo, 3.plassen er ennå ikke sikret.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 skuffende at det ikke ble poeng. Men jeg hadde heller i regnet med det. Det jeg heller er fornøyd med og var ganske sikker på kom til å skje, var at Van Persie scoret Utrolig deilig å se han i aksjon der det ble mål for han Håper at VM går skadefritt for han og at han er i enda bedre form til 2010 / 2011 sesongen begynner enn det han var denne sesongen. Og at han selfølgelig holder seg skadefri Trist at det er kun en arsenal kamp igjen... En uke uten arsenal fotball er kjedelig og trist for min del. Heldigvis har vi vm å kose oss med Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Latterlige greier. Helt vanvittig. Håper faktisk vi taper mot Fulham slik at Tottenham kaprer 3. plassen. Da må Wenger gjøre noe grep. Har ikke sett på maken til total kollaps. Vi har ikke spilt bra i PL i hele 2010. Sist gode kamp var vel nettopp mot BB på Emirates. Håper at tottenham tar 3 plassen?!?! Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt på lenge her inne. Makan til utsagn! Hadde blitt knust om dette hadde skjedd! Ingenting kan da være verre!? Håper dette er av vill frustrasjon Delvis. Jeg håper vi roter bort plassen fordi da må Wenger gjøre noen grep. Han er nødt til å handle inn forsterkninger dersom vi skal kjempe om en plass blant topp 3 neste sesong. Havner vi på 3. plass kan han skylde på skader, dårlige dommeravgjørelser osv. Realiteten er at innsatsen har vært elendig siden Tottenhamkampen og spillet har ikke vært bra i PL siden 2009. Vi dominerer ikke lenger kampen slik som f.eks Chelsea. Mest fordi angrepsspillet vårt er utrolig lite effektivt. Mye av dette skyldes nok skader og mangel på en skikkelig spiss når RvP var ute. Bendtner har vist at han ikke er god nok enda. Det nytter ikke å bomme på åpenbare 100% sjanser når man spiller på det øverste nivået. Vi har hatt ekstremt flaks i en rekke kamper i vår og det er egentlig bare det at 3-4 kamper på rad ble avgjort på overtid at vi ligger an til CL plass. De fleste av dere kommer nok til å stemple meg som negativ og pessimistisk som vanlig, men det er ikke til å stikke under en stol at vi har hatt en dårlig vår rent spillermessig. Desverre synes jeg at det er noe i det våre rivaliserende fans sier om at vi er blitt en middelmodighet. De siste kampene altså. 3 tap på rappen i PL der vi normalt skal ta minst 7 poeng er alt for dårlig. Nå må bare Wenger motivere spillerene sine og stille et skikkelig lag for å slå et Fulham i storform hjemme. Ellers må vi bare sette vår lit til at City slår Tottenham og tredjeplassen er vår. Beklager "negativiteten". Er vel bare oppgitt. Av og til er man nødt til å se realiteten i øynene =) Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Latterlige greier. Helt vanvittig. Håper faktisk vi taper mot Fulham slik at Tottenham kaprer 3. plassen. Da må Wenger gjøre noe grep. Har ikke sett på maken til total kollaps. Vi har ikke spilt bra i PL i hele 2010. Sist gode kamp var vel nettopp mot BB på Emirates. Håper at tottenham tar 3 plassen?!?! Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt på lenge her inne. Makan til utsagn! Hadde blitt knust om dette hadde skjedd! Ingenting kan da være verre!? Håper dette er av vill frustrasjon Delvis. Jeg håper vi roter bort plassen fordi da må Wenger gjøre noen grep. Han er nødt til å handle inn forsterkninger dersom vi skal kjempe om en plass blant topp 3 neste sesong. Havner vi på 3. plass kan han skylde på skader, dårlige dommeravgjørelser osv. Realiteten er at innsatsen har vært elendig siden Tottenhamkampen og spillet har ikke vært bra i PL siden 2009. Vi dominerer ikke lenger kampen slik som f.eks Chelsea. Mest fordi angrepsspillet vårt er utrolig lite effektivt. Mye av dette skyldes nok skader og mangel på en skikkelig spiss når RvP var ute. Bendtner har vist at han ikke er god nok enda. Det nytter ikke å bomme på åpenbare 100% sjanser når man spiller på det øverste nivået. Vi har hatt ekstremt flaks i en rekke kamper i vår og det er egentlig bare det at 3-4 kamper på rad ble avgjort på overtid at vi ligger an til CL plass. De fleste av dere kommer nok til å stemple meg som negativ og pessimistisk som vanlig, men det er ikke til å stikke under en stol at vi har hatt en dårlig vår rent spillermessig. Desverre synes jeg at det er noe i det våre rivaliserende fans sier om at vi er blitt en middelmodighet. De siste kampene altså. 3 tap på rappen i PL der vi normalt skal ta minst 7 poeng er alt for dårlig. Nå må bare Wenger motivere spillerene sine og stille et skikkelig lag for å slå et Fulham i storform hjemme. Ellers må vi bare sette vår lit til at City slår Tottenham og tredjeplassen er vår. Beklager "negativiteten". Er vel bare oppgitt. Av og til er man nødt til å se realiteten i øynene =) er helt enig i det du sier. Wenger må åpne øyne. Se at vi ikke har en så brei, og så god stall til og vinne denne serien. Vi kan ikke lite alt tro på at vi kan stole på talentene våre for vi har ikke så syke talenter, og fansen vil ha resultater! Oh hva skjer med motivasjonen? Har vi mistet den gode team spiriten og gleden med og spille fotball som vi hadde i den gode perioden med Henry, bergkamp og gjengen? Framføringen vi gjore i dag mener jeg summerer opp veldig mye av det vi sliter med. Blø litt for drakten og kjempe for å vinne! Det jeg reagerte på var akuratt TOTTENHAM. Vist noe slikt hadde tatt oss igjen og gått forbi så hadde det ikke vært gøy og være AFC supporter. Ble sikkert mye vas i det jeg skriver nå. Trøtt og gidder ikke lese over det jeg selv har skrevet, men dere skjønner nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå