stizzen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Huff, dette er latterlig å se på.. Forundrer meg nesten ikke om tottene greier å ta oss igjen. Nei, skjerpings gutta, dette må vi vinne! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Huff, dette er latterlig å se på.. Forundrer meg nesten ikke om tottene greier å ta oss igjen. Nei, skjerpings gutta, dette må vi vinne! Da må vi tape begge de siste kampene og Tottenham vinne dem. Skeptisk til tap mot Fulham hjemme. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Bra avgjørelse av dommeren også. Kudos. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Morsomt at vi presser Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Kommentatoren snakker om St. Totteringsday. Hyggelig at den er såpass kjent. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 MGP latet som at sjansen var syyykt lett og bare tok det helt chill og var sikker på at han skulle score, idiot. Det skulle egentlig kanskje vært straffe da, men altså, det var jo ganske klart offside også så sånnsett er det greit. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Neeeei, ikke vær skadet! ELENDIG forsvar, men Fabianski is on faiah Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Arsenal har blitt et middels PL-lag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Diaby, hoho. Arsenal har blitt et middels PL-lag. Halve laget er ute da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Arsenal har blitt et middels PL-lag. Du er klar over at vi har fire faste førsteellever-spillere på banen og ingenting igjen å spille for? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Haha, det var en klar straffe. For en retarded dommer. Hvorfor hadde RVP fallet der uansett? Jesus, dommerne i PL i år, skader meg internt. Btw, Nasri skjønner ikke at den ene spillestilen hans ALDRI fungerer. Og selvom det fungerer av og til så funker det ihvertfall ikke hver eneste gang. Kortpasning også løpe videre til en posisjon han kan få den tilbake i). Probelemet er jo ofte at han tenker på neste steget først og bommer helt med pasningen eller gjør det for vanskelig for han som skal få pasningen. Seriøst retarded. Veldig lei av å se han spille sånn ihvertfall. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Syns midtbanen jobber for dårlig, vi mangler rett og slett en Song der. Forsvaret blir for eksponert, og med Silvestre og Traoré er det ikke rart at de spiller så ræva. Føler at Diaby har spilt mer defensivt enn vanlig i dag, men det hjelper ikke så mye. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Shava inn for Vela. Akkurat det byttet jeg håpet på. Ufattelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Haha, Samba dreper Campbell der. Samba er seriøst for sterk, det er helt vanvittig. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Arsenal har blitt et middels PL-lag. Du er klar over at vi har fire faste førsteellever-spillere på banen og ingenting igjen å spille for? Jeg er fullstendig klar over situasjonen. Ingenting å spille for? Neivel? Arsenal har mye å spille for spør du meg. Å ta igjen en dårlig formkurve, og fullføre sesongen med stil er nok å spille for, sølvtøy eller ei. Dessuten er ikke utsagnet helt seriøst heller. Vet godt at resultatet hadde vært annerledes med skadefritt mannskap. Endret 3. mai 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Vel, Rovers fortjener ros for den meget oppfinnsomme og effektive cornertaktikken. Å sperre Fab inn med et par svære negere, og med våre forsvarsferdigheter i forsvaret, er det ikke rart at det blir mål. Blir det 3-1 på frisparket nå da? Synd at vi ikke fikk den straffa. Edit: Phew, den gikk over. Endret 3. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 LET'S DO THE SAMBA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå