invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Komisk øyeblikk når alle tror at ballen er på vei ut, men så kommer Walcott og legger inn til Vela. Regner med at det kom litt uventet på mexicaneren, var ikke så enkel ball heller. Men Robinson var ikke helt på notene der. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Visste ikke at Traore var så ræv som dette, kanskje det blir poengtap allikevel. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 HOHOHOHOHOHOHOHO. MÅL PÅ CORNER!!! OG HVEM ANDRE ENN ROBIN!?!?!? :D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fyren er en forbannelse over klubben min Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Bare jeg som syns at Robin begynner å få noen gråe hår på sidene? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 RvP <3 tenk om han hadde klart å holde seg skadefri. Chamakh - RvP - Arshavin neste sesong er siklbart. Så har vi nice backup i Bendtner, Walcott, Vela, Eduardo etc. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fabianski burde kjøpe seg nye hansker. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Faen, sitter på jobb og er jeg heldig får jeg sett det siste kvarteret av kampen. Herlig med RvP mål da! Er mest sikker på at om han hadde vært relativt skadefri (30 pluss/minus kamper i PL) så hadde han vært i topp 3 på toppscorer lista. Hvordan har vi spilt? Tolker det ut ifra VG live som om det har vært ganske kjedelig til nå. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Tja, Eboue er vel litt i overkant teatralsk? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvordan har vi spilt? Tolker det ut ifra VG live som om det har vært ganske kjedelig til nå. Det har vært gørrkjedelig. Kampen har vært ganske jevn, men vi har ballen mest. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Haha, sier litt om kampen når de bruker 1min+ på å filme 2 folk som sover. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Det er ganske grusomt i forsvar akkurat nå. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 DAVID FOR ENGLAND! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Har ikke sett på makan til forsvar. PL dårligste? Er ikke langt unna hvertfall. Vi har holdt nullen i 4 bortekamper denne sesongen. I alle turneringer... Skeptisk til St. Totteringsday i dag gitt. Endret 3. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Verdens kjedeligste omgang, til tross for to mål. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Arsenal slipper inn frustrerende mye mål. 8-9 kamper siden siste bortekamp uten mål i mot, sier jo litt...... Endret 3. mai 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er forresten helt sykt at det ikke ble blåst for frispark i forkant av Blackburns mål. Fabianski ble jo revet i bakken. Håper Wenger kjefter litt i pausen, for dette er noe av det slappeste jeg har sett. Få inn Eastmond, han vil hvertfall vinne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå