Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liker du et innlegg? Si det med en pluss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er underlig at alle på denne siden har fått ett poeng.

( forrige side, nå da )

Det er nok bare "bakgrunnsstøyen" som følge av at alle vil ha noen som er enig med dem, tror jeg. Men noen få innlegg står ut med en mye høyere poengsum enn de fleste. Noe som tyder på at systemet begynner å virke etter hensikten.

Lenke til kommentar

Heller det at folk som er merket som administrator får automatisk et pluss, uansett hva de skriver. Ikke et rettferdig system etter min mening, og det er mye større sjangse for å få en + hvis du skriver i første side på tråden, enn på side 77 av 3800. ( bare et eksempel )

Lenke til kommentar

Det var ikke han jeg refererte til, han fortjener alle poengene fordi han gjør en utmerket jobb på forumet, jeg bare sier at det er folk som får ekstra goder på grunn av deres stilling på forumet. Når det er sagt er jeg veldig for denne løsningen, det er fint å vite at posten min har hjulpet noen, eller underholdt noen, det er en veldig positiv tilbakemelding.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Det er underlig at alle på denne siden har fått ett poeng.

Tror ikke dere skal legge for mye vekt på stemmegiviningen i denne tråden. Det er nok mange som kommer hit og oppdager funksjonen og prøver den på et eller flere tilfeldige innlegg.

Geir :)

Det er jo sant. Må nesten skrive en haug med innlegg bare for å få + poeng. :innocent:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært greit å aktivere denne funksjonen i trackeren? Da tenker jeg spesielt på "Forslag til og diskusjon rundt ny/forbedret funksjonalitet". Når noen har en god idé, da er det jo enkelt å gi en pluss for å vise sin støtte. Eventuelt gi en pluss til et innlegg som motargumenterer denne idéen. Selv ville jeg ha foretrukket en kort tråd med bare argumenter for og imot en idé fremfor en lang tråd med flere "(u)enig-innlegg".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva om muligheten for å gi "+" bare var tilgjengelig for poster på f.eks. over 150 ord?

Føler "+" er ment som et middel for å si seg enig i en mening/ytring. Hva er vitsen å si seg enig i poster som f.eks. sier "Dette var bra!"...

Edit: Poenget mitt er at ytringer som er verdt til å gi "+"/si seg enig i ofte vil være av en betydelig mengde.

"Hva heter den filmen som alle sa at Avatar lignet på?"

"FernGully"

"Tusen takk! Men skriv 149 ord til, jeg vil plusse deg."

Å få hjelp er vel og bra, men hvorfor må hvert innlegg som gir hjelp bli plusset på? Folk trenger da ingen motivasjon a la pluss'er for å hjelpe. Jeg mener pluss'er burde bli forbeholdt innlegg av faktisk kvalitet, ikke innlegg av typen "førstemann-til-mølla"-svar. Innlegg av kvalitet vil ha en lengre lengde enn poster flest, altså f.eks. grensen på 150 ord.

Edit: Hvorfor skulle man behøve å plusse i tillegg til det å takke?

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Dette systemet blir allerede misbrukt, blant annet i DNFK. Det er flere personer der som har abnormalt høye poengsummer. Ser ut som de gir hverandre poeng på grunn av vennskap, da DNFK ikke er akkurat tråden for kvalitet.

Og? Hvordan blir dette et problem i din hverdag?

Lenke til kommentar

Og? Hvordan blir dette et problem i din hverdag?

Vennligst siter meg der jeg nevner at det blir et problem for meg.

Du er kanskje ikke opptatt av at regler skal følges, og at funksjoner ikke skal bli misbrukt.

Det var en tolkning av innlegget eg siterte der det virker som om det er et problem. Har ikke sett regler som tilsier noen diktering av hva man skal gi pluss for. Har helt sikkert oversett de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...