Jason P. C. Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Funka på deg, så jeg sender en PM til TSP tror jeg 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 det fungerte gitt. Da får du sende en pm til han da. 1 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg foreslår at forumet legger inn en minus knapp slik at det blir litt som youtube: Noen liker det, andre liker det ikke. Hva synes dere? 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Iverfall en knapp man kan fjerne/angre en pluss man har gitt. Det vil jo være logisk da en bruker kan redigere innlegget sitt fullstendig. 2 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg foreslår at forumet legger inn en minus knapp slik at det blir litt som youtube: Noen liker det, andre liker det ikke. Hva synes dere? Jeg synes at hvis folk skal si noe negativt, så bør de begrunne det. Med et minussystem, så kan fort dette forumet bli et utrivelig sted. Jeg kan lett se for meg at en forumklikk kan bestemme seg for å hetse enkeltpersoner ved å avtale å konsekvent gi dem minuser, uansett hva de har skrevet. 2 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg synes at hvis folk skal si noe negativt, så bør de begrunne det. Med et minussystem, så kan fort dette forumet bli et utrivelig sted. Jeg kan lett se for meg at en forumklikk kan bestemme seg for å hetse enkeltpersoner ved å avtale å konsekvent gi dem minuser, uansett hva de har skrevet. Fornuftig nok. Føler forsåvidt at plussystemet brukes for å få folk til å automatisk ta et innlegg med masse pluss, seriøst. Noe jeg ikke synes er bra. Alle innlegg burde få en sjanse ette rmin mening. Man blir utsatt for suggesjon ved å se på et innlegg med masse pluss. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Jeg foreslår at forumet legger inn en minus knapp slik at det blir litt som youtube: Noen liker det, andre liker det ikke. Hva synes dere? Systemet har en minusknapp innebygget, men vi valgte å slå den av for at den ikke skulle brukes i kampanjer mot upopulære meninger og brukere. Det kan selvsagt endres om vi vil. Geir 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg stemmer for minusknapp. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kun hvis den tar vekk plussen du har gitt ved en feil. Jeg vil ikke ha folk som følger etter meg og gir meg minus på alt jeg sier 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nei, vil ikke ha mulighet for mobbing av brukere her. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg vil ikke ha folk som følger etter meg og gir meg minus på alt jeg sier Ville du blitt suicidal hvis dette skjedde? For det er den eneste grunnen som kunne gjort at eg hadde brydd meg om dette. Eg kunne tenkt meg en gange funksjon. Hvis man f.eks har to plusser og man er dobbelt så enig så kan man gange med 2. Sånn utenom det så er dette plussopplegget noe av det dummeste på forumet. Kanskje postcount er hakket dummere. Ting som ikke kan brukes til noe annet enn status på et forum er bortkasta. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Om det ikke brukes til noe annet enn status bruker du det feil.. En ting jeg kunne ønsket var en bedre filtreringsmulighet. I bildetråder o.l. der jeg ikke er interessert i en sammenhengende diskusjon kan det være greit å bruke filtrering for å kun se det brukerne har plusset masse. Derimot gjør det nå at jeg bare for side opp og side ned med "innlegg under visningsterskel".. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er et godt poeng. Alle innlegg som er under visningsterskel burde da blitt fjernet, slik at man bare så de som var over visningsterskel. Jeg er forøvrig positiv til et minussystem, men en god idè er jo at man bare kan gi minus hvis det er noen plusser på et innlegg fra før. Altså man kan ikke gå i minus, men man kan miste plusser hvis noen trykker minus. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Om det ikke brukes til noe annet enn status bruker du det feil.. En ting jeg kunne ønsket var en bedre filtreringsmulighet. I bildetråder o.l. der jeg ikke er interessert i en sammenhengende diskusjon kan det være greit å bruke filtrering for å kun se det brukerne har plusset masse. Derimot gjør det nå at jeg bare for side opp og side ned med "innlegg under visningsterskel".. Men hva kan det brukes til da? Man kan se hvor mange plusser en bruker har. Men ikke noe annet? Det er flott med muligheter, men ingen av de blir brukt. Pr. dags dato funker det da ikke på noen annen måte enn postcount gjør. Man kan se hvor mange, men man kan ikke bruke det til noe. 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kun hvis den tar vekk plussen du har gitt ved en feil. Jeg vil ikke ha folk som følger etter meg og gir meg minus på alt jeg sier Støtter den. Har sett enkelte brukere som "forfulger" andre brukere for å kommentere negativt til hva de skriver.. Men det er lenge siden jeg har sett, heldigvis. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg tror mange flere hadde benyttet seg av å spamme minuser på folk de ikke liker, enn å direkte konfrontere dem. Naturlig nok, siden "jeg liker deg ikke" ville vært modererbart som en post (personangrep/offtopic), men ikke som en anonym og ubegrunnet minus. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Enig i at minus ikke har så mye for seg, da er det bedre å komme med et motargument. Heter diskusjon.no Men «angre pluss»-knapp hadde ikke vært så dumt (men heller ikke det viktigste). Støtter forøvrig også forslaget oppi her om visning av brukernavn på de som har gitt plusser (hvis det er fler enn fem ellerno burde det erstattes med en «klikk for å se listen over hvem som har gitt plusser»-knapp). Det gjør at pluss kan erstatte et tydelig «jeg er enig»-innlegg i en debatt. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg syntes det fungere fint slik det er i dag, og ser virkelig ikke behovet for en minusknapp. En angreknapp kunne vært nyttig, men minusknapp ser jeg ikke behovet for. Er man uenig får man heller skrive et innlegg i svar. Det jeg derimot skulle sett at var på plass var en oversikt over hvem som har plusset deg, og en lenke til nettopp det innlegget. Muligheten til at en bruker kan gi en liten kommentar om hvorfor han/hun plusser et innlegg hadde jeg også satt pris på 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Dere som liker plussfunksjonen og bruker den flittig, høres ut som det faktisk er noen, hva bruker dere den til? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg gir plusser til de gode svarene i trådene mine, eller de trådene jeg leser igjennom som svarer på mitt problem. Utenom det bruker jeg det ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå