nnys Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg er en nysgjerrig person og dermed syntes det er OK å se hvem som har plusset innlegget. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Enig, man bør kunne se hvem og hvertfall kunne finne tilbake til plussede poster i søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Ikke så viktig hvem som ga pluss,men å se hva som fikk pluss hadde vært greit. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Plusstelleren er oppskrytt, bort med den. Den er der ( etter min mening ) slik at man kan plusse et inlegg som betyr at man er enig, eller at det var en bra/informativ post, uten at man nødvendigvis slipper å lage et nytt svar for å si det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Den er der ( etter min mening ) slik at man kan plusse et inlegg som betyr at man er enig, eller at det var en bra/informativ post, uten at man nødvendigvis slipper å lage et nytt svar for å si det. Ligner mer nettby når det gjelder 'åååh, elsker deg: Her er et + for posten, gi meg + og da vennen <33333'. Tanken er god, men så mye kompisplussing gjør at funksjonen er håpløs i mine øyne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg er glad vi er blitt kvitt "+1" postene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Jeg er glad vi er blitt kvitt "+1" postene. Vi har de enda, og kommer til å ha de fremover. For at folk skal kunne vite hvem som er "+1" så hjelper jo ikke dette pluss systemet for noenting. Kom på en ting: Ville det ikke vært bra om man fikk samme system som med åpne polls, der man kan klikke for å se hvem som har stemt hva? Burde da være enkelt system å lage til med pluss systemet. Da kan hvem som helst se hvem som har gitt plussene til et innlegg. Da skulle kanskje eg kunne gå i retning mot positiv til systemet hvertfall Endret 3. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Mulig noen bruker "+1" ennå men har sett moderatorene vært flinke på å slette de postene, ihvertfall om det er kun +1 og ingenting annet i selve posten. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 skulle vært en mulighet til å se hvor man har fått pluss poeng. 5 Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg ser ingen stjerne, jeg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Systemet fungerer da fint i de mest seriøse kategoriene? Mulig de ikke fungerer i praksis i off-topic delen osv. hvor de fleste tråder er forskjellige, men det fungerer definitivt godt i sport og trening, samfunn og annen utdanning, der jeg henger. Gode poster får gode tilbakemeldinger, og det er kjekt å ha en slik funksjon - Dog den i disse kategorier blir veldig lite brukt blant brukere som ikke kjenner til systemet enda. Lenke til kommentar
K-E Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Kom på en ting: Ville det ikke vært bra om man fikk samme system som med åpne polls, der man kan klikke for å se hvem som har stemt hva? Burde da være enkelt system å lage til med pluss systemet. Da kan hvem som helst se hvem som har gitt plussene til et innlegg. De trenger ikke å gjøre noe mer enn å endre en innstilling fra "No" til "Yes", så kan dere se hvem som har gitt pluss-poeng IP.Board har nemlig denne funksjonen, men det er ikke aktivert på dette forumet Edit: Er vertfall så enkelt på IP.Board 3.1.2, er så lenge siden jeg brukte 3.0.5 at jeg ikke husker om funksjonen er der også, men det tror jeg den er. Endret 6. august 2010 av K-E Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Vi trenger å kunne gi minuspoeng og, så lenge det ikke blir misbrukt, for det er noen innleg jeg syns er så sykt teite og usakelige at de fortjener en minus. 3 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Det hadde egentlig vært helt genialt. Ufattelig mye teite innlegg. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 I mine øyne ville det ha vært mobbing, du er ikke populær, kom deg vekk. Da bør det i så fall være en kvote, du får gi ut maks 5 minuspoeng pr mnd 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Nå kan selv gode innlegg som folk er uenige i bli minuset, og da forsvinner jo litt av poenget. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 I mine øyne ville det ha vært mobbing, du er ikke populær, kom deg vekk. Da bør det i så fall være en kvote, du får gi ut maks 5 minuspoeng pr mnd Burde heller vært "5 minuspoeng = 24 timers bann". Neida, jeg ser poenget. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg mener ikke at du skal miste poeng, jeg vil at minuspoeng skal være en seperat ting, i hvertfall i innlegget. Sånn at et innlegg kan få f.eks 1- og 5+ isteden for 4+. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Omtrent som liker og ikke liker funksjonen på YouTube. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Vi trenger å kunne gi minuspoeng og, så lenge det ikke blir misbrukt, for det er noen innleg jeg syns er så sykt teite og usakelige at de fortjener en minus. Men det blir "misbrukt", avhengig av øynene som ser. Vi kan ikke hindre at folk som liker et fotballag eller en mobilprodusent eller et parti gir minus til folk fordi de liker et/en annen. Stemmene vil alltid ha et innslag av popularitetsavstemning, enten vi ønsker det eller ikke. Geir Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Og jeg kommer til å gi minus til alle jeg ikke liker, på alle innleggene deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå