Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liker du et innlegg? Si det med en pluss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er der ( etter min mening ) slik at man kan plusse et inlegg som betyr at man er enig, eller at det var en bra/informativ post, uten at man nødvendigvis slipper å lage et nytt svar for å si det.

Ligner mer nettby når det gjelder 'åååh, elsker deg: Her er et + for posten, gi meg + og da vennen <33333'.

Tanken er god, men så mye kompisplussing gjør at funksjonen er håpløs i mine øyne.

Lenke til kommentar

Jeg er glad vi er blitt kvitt "+1" postene.

Vi har de enda, og kommer til å ha de fremover. For at folk skal kunne vite hvem som er "+1" så hjelper jo ikke dette pluss systemet for noenting.

Kom på en ting: Ville det ikke vært bra om man fikk samme system som med åpne polls, der man kan klikke for å se hvem som har stemt hva? Burde da være enkelt system å lage til med pluss systemet. Da kan hvem som helst se hvem som har gitt plussene til et innlegg.

Da skulle kanskje eg kunne gå i retning mot positiv til systemet hvertfall :p

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Systemet fungerer da fint i de mest seriøse kategoriene? Mulig de ikke fungerer i praksis i off-topic delen osv. hvor de fleste tråder er forskjellige, men det fungerer definitivt godt i sport og trening, samfunn og annen utdanning, der jeg henger. Gode poster får gode tilbakemeldinger, og det er kjekt å ha en slik funksjon - Dog den i disse kategorier blir veldig lite brukt blant brukere som ikke kjenner til systemet enda.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kom på en ting: Ville det ikke vært bra om man fikk samme system som med åpne polls, der man kan klikke for å se hvem som har stemt hva? Burde da være enkelt system å lage til med pluss systemet. Da kan hvem som helst se hvem som har gitt plussene til et innlegg.

De trenger ikke å gjøre noe mer enn å endre en innstilling fra "No" til "Yes", så kan dere se hvem som har gitt pluss-poeng :) IP.Board har nemlig denne funksjonen, men det er ikke aktivert på dette forumet ;)

Edit: Er vertfall så enkelt på IP.Board 3.1.2, er så lenge siden jeg brukte 3.0.5 at jeg ikke husker om funksjonen er der også, men det tror jeg den er.

Endret av K-E
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at du skal miste poeng, jeg vil at minuspoeng skal være en seperat ting, i hvertfall i innlegget. Sånn at et innlegg kan få f.eks 1- og 5+ isteden for 4+. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Omtrent som liker og ikke liker funksjonen på YouTube.

Lenke til kommentar

Vi trenger å kunne gi minuspoeng og, så lenge det ikke blir misbrukt, for det er noen innleg jeg syns er så sykt teite og usakelige at de fortjener en minus.

Men det blir "misbrukt", avhengig av øynene som ser. Vi kan ikke hindre at folk som liker et fotballag eller en mobilprodusent eller et parti gir minus til folk fordi de liker et/en annen. Stemmene vil alltid ha et innslag av popularitetsavstemning, enten vi ønsker det eller ikke.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...