CypheroN Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hvis fem poster skal være nok til å få "Populær Post"-tegnet, så kommer poster som "Wasaap folkens? Jeg hører på XXX og spiser XXX" i Den Nye Forumkaféen til å bli nettopp dette (Populær post), så det passer ikke helt. Endret 30. mai 2010 av CypheroN 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis fem poster skal være nok til å få "Populær Post"-tegnet, så kommer poster som "Wasaap folkens? Jeg hører på XXX og spiser XXX" i Den Nye Forumkaféen til å bli nettopp dette (Populær post), så det passer ikke helt. Vel, hva gjør det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Hele funksjonen burde deaktiveres fra off-topic forumene, i hvert fall fra DNFK. Ja, det postes nyttige ting der også, men funksjonen blir misbrukt til de grader i den tråden. Fem plusser i seriøse kategorier er faktisk ganske mye. 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis fem poster skal være nok til å få "Populær Post"-tegnet, så kommer poster som "Wasaap folkens? Jeg hører på XXX og spiser XXX" i Den Nye Forumkaféen til å bli nettopp dette (Populær post), så det passer ikke helt. Vel, hva gjør det? Jeg (og mange andre) synes det mister helt meningen da. Det blir misbrukt nok fra før av. 1 Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis fem poster skal være nok til å få "Populær Post"-tegnet, så kommer poster som "Wasaap folkens? Jeg hører på XXX og spiser XXX" i Den Nye Forumkaféen til å bli nettopp dette (Populær post), så det passer ikke helt. Jeg har gått igjennom de tusen siste postene i Den Nye Forumkaféen, ingen av dem har over 5 +'er Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis fem poster skal være nok til å få "Populær Post"-tegnet, så kommer poster som "Wasaap folkens? Jeg hører på XXX og spiser XXX" i Den Nye Forumkaféen til å bli nettopp dette (Populær post), så det passer ikke helt. Jeg har gått igjennom de tusen siste postene i Den Nye Forumkaféen, ingen av dem har over 5 +'er Men det blir ofte brukt på en måte der venner gir til venner, noe som bare virker dumt. Enig i de som sier det bør deaktiveres fra off topic, på samme måte som antall innlegg man har. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Kan vi ikke ''droppa heile dritten''? Ser ikke poenget med å gi poeng. Bedre å fjerne alle +1-postene og gjør de ulovlig\strafbart(by hanging if possible) Endret 30. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 En ting er å fjerne de fra OffTopic kategorien, men det kryr da av andre sosiale og "off topic" tråder i andre kategorier også.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Skravletråden til Liverpool er da ikke så off-topic? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Nei, men det er et syyykt misbruk av + der inne for tiden.... 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis fem poster skal være nok til å få "Populær Post"-tegnet, så kommer poster som "Wasaap folkens? Jeg hører på XXX og spiser XXX" i Den Nye Forumkaféen til å bli nettopp dette (Populær post), så det passer ikke helt. Forumkafefolka representerer ikke hele forumet, om folka der begynner med slikt så gjør det meg ingenting, ikke noe der er verdt å filtreres frem. Kan vi ikke ''droppa heile dritten''? Ser ikke poenget med å gi poeng. Bedre å fjerne aller +1-postene og gjør de ulovlig\strafbart(by hanging if possible) Litt enig men moderatorene har vært veldig flinke med å fjerne +1 poster, tidligere så lot de slik passere. Dvs med dette tiltaket så har postene blitt bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Joda, det har blitt mindre +1-posterm og der er vell og bra, men poengsystem? Ser ikke vitsen. Endret 30. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Skravletråden til Liverpool er da ikke så off-topic? Skravletråden til Liverpool er jo et hedersmerke i forhold til Unitedtråden til tider. Mod: Merge me Endret 30. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Har ikke lest hele tråden, kun første side. Men er det ikke mulighet til å fjerne innleggene som er filtrert bort slik at det kun de innleggene man vil ha kommer etter hverandre. Er skikkelig irriterende hvis det kun er i snitt et innlegg med 10 stjerner i en stor tråd, og måtte skifte side hele tiden. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 kunne egentlig vært nede på 3. Har selv aldri fått mer enn 2 plusser på et innlegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 kunne egentlig vært nede på 3. Har selv aldri fått mer enn 2 plusser på et innlegg. Vel, det er vel ikke nødvendigvis en målestokk vel? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Fungerer ikke i Google chrome. (Som mye annet på det forumet her) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Fungerer ikke i Google chrome. (Som mye annet på det forumet her) Si det i Trackeren. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Dette må være tidenes mest unyttige funksjon. Spammerene og mod/admin fanboys trykker grønt så fort det piper ut et innlegg og mottar heder og ære som legender på forumet med 13020 kompisanbefalinger, eller hva dere nå enn kaller dritten. Dessuten ser det latterlig ut med fjortisspråk i profilen "" Takk. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Her er et perfekt eksempel på at venne + forekommer veldig mye Eksempel Mange har nesten 300+ noe som ikke kommer fra gode innlegg men spam, det sier ikke noe om at den personen skriver gode innlegg, men at de spammer mye iverfall fjern det fra ot delen og alle tulle forum deler som ikke har noe med gode eller dårlige innlegg å gjøre, synes like godt dere kan restarte den greia i samme slengen så de ikke sitter med sine tusenvis av anbefalinger fra forumbrukere som er venner av dem som spammer hverandre for å få opp tallet. Endret 3. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå