Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Liker du et innlegg? Si det med en pluss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråder hvor det finnes innlegg, som man plusser på, burde havne i "mine innlegg". Har jeg interesse for å plusse har jeg mest sannsynlig interesse for å følge med videre i tråden...

Stemmer nei til dette. Det er de trådene jeg poster i som jeg typisk vil følge videre. Og det er ikke vanskelig å legge i favoritter om du vil følge videre av ulike grunner.

Lenke til kommentar

Jeg har sett flere, og i typiske "spørsmålstråder" (som det er veldig mange av i juss-kategorien og annen utdanning, hvor jeg leser ganske mye) prøver jeg å konsekvent "plusse" innlegg som besvarer spørsmål på en bra måte. Trykker også ofte på innlegg jeg synes er morsomme, og som holder høy "skrivefaglig" kvalitet. Ser ofte at innlegg har fått pluss, og har fått rundt 60 selv (uten at jeg het velt hvilke innlegg som har fått det).

Lenke til kommentar

Hmm.. Får kanskje se litt bedre etter... Selv lurker jeg mest i anime og kjøp/salg av pc, og der er det dog lite å se...

Kan skjønne at funksjonen kanskje bidrar til at noen gjør en bedre jobb, selv har jeg dog både dager jeg kan skrive bra og få bra respons til de dagene da en Google link er eneste svar :p

Får vel prøve å gi de få folkene på forumet som bidrar litt + :)

Lenke til kommentar

Hjelp til kjøp/salg av PC er jo en typisk kategori hvor plussene er på sin plass, om enn som en påskjønnelse for de som bruker så mye av tiden sin på å hjelpe andre. Hang der i min spede forumbarndom og brukte ganske mange timer på å hjelpe folk med å finne rett pc til rett budsjett, og det var veldig hyggelig de gangene folk takket på PM eller lignende.

Lenke til kommentar

Hjelp til kjøp/salg av PC er jo en typisk kategori hvor plussene er på sin plass, om enn som en påskjønnelse for de som bruker så mye av tiden sin på å hjelpe andre. Hang der i min spede forumbarndom og brukte ganske mange timer på å hjelpe folk med å finne rett pc til rett budsjett, og det var veldig hyggelig de gangene folk takket på PM eller lignende.

Har hengt rundt der siden min forum barndom også, men må si det er minst 2 år siden forrige gang noen sa takk eller sendte en PM..

Sitter vel med minst 100 systemer på samvittigheten, og har dog ikke sett eller hørt noen klager hittil.. Går jo ofte i 10-15 innlegg pr kjøp tråd..

Lenke til kommentar

Innlegg burde bli merket som "populære" etter 10+.

Jeg mener også at man burde få "Excellent" på profilen etter 50+'er. Det gjør ikke noe om det er et valg å sortere etter 50+'er nederst. For alle andre kan det bare stå :)

Lenke til kommentar

Ser at din førstepost er markert som "Populær post!", twfa. Hvor mange + trenger man for å få dette?

Hele 50! Etter min mening alt for mye...

50!? Det eneste innlegget jeg har sett på hele diskusjon.no som har over 50 plusser er førsteposten her. Det er jo så og si umulig å få 50 plusser. Skjønner at et innlegg skal være fantastisk hvis det skal bli "populær post", men 50 plusser? Det burde ihvertfall blitt senket til halvparten!

Lenke til kommentar

Enig, trenger egentlig ikke mer enn fem. Er jo ikke alle som bruker denne funksjonen en gang, noe som gjør at det blir vanskeligere å få pluss. Ikke mange innlegg som går over fem, men de få som gjør det er som regel gode og populære poster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...