Mahler Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei, Er på jakt etter et digitalt kamera på sjøen, så trenger være vanntett når eg med våte fingre skal knipse bilder. Er og en fordel om det er touch screen så ikke det kommer så mye rusk mellom knappene når eg kommer med noe skitne fingre. Har hørt rykter om at Fujifilm kommer med et bra kamera no i April, men har fremdeles ikke sett det i lanseringsguiden her på akam.no Pris kan eg strekke meg til 4000, men til den pris vil eg at kamera også skal kunne filme litt. Har ikke særlig lyst på et videokamera, da dette er stort og kjedelig, siste eg trenger er en diger klosse med meg som eg i tillegg må være redd for. Kommer sikkert til å filme rundt 30% av tidne, grovt sett. Men ja, veldig enkelt å knipse, ikke noe tull med å stille inn alt før du kan ta bilder, eller vente flere minutter før driten endelig har klart å slå seg på, dette må skje kjapt. Viss det ikke finnes lynraske kameraer setter eg pris på at dere gir beskjed så eg kan vente noen år til før eg kjøper. Takker for råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå