AvidGamer Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Lurte på hva folk synes om første episode? http://www.vgtv.no/?id=30036 Må si at denne var kjekkere å se på enn Rikingen. Jeg lo sikkelig, men jeg lurer...er dette seriøst eller rett og slett en type "Ali G/Borat" spoof? Mye av situasjonene og ting han sa virket veldig komisk. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg syntes ikke den var noe morsom, dårlig forsøk på å være morsom, blir bare pinlig. Men ejg har aldri vært superfan av pinlig humor av denne typen. Denne er fiktiv og jeg tror nok alle de involverte er informert også (hvorfor ellers skulle han slepe på kamerateam). Så den er hverken seriøs eller "spoof", men fullstendig skuespill fra hovedpersonen som omgivelsene bare henger med på. Når det gjelder rikingen har jeg lurt på om den kan være det samme. Jeg tror jo egentlig ikke det, men utrolig hvordan disse menneskene lar noen komme inn og filme dem og deretter spre korte klipp av de mest ekstreme tingene de sier til hele Norge. Feks siste episode der bimboen sier at Norge består av sure folk. Man kan gjerne mene det, og man kan for den saks skyld ha rett i det også, men å si det i en riksdekkende avis er vel ikke akkurat en gjennomtenkt handling. EDIT: Ser at fyren er en ekte rik fyr, så er vel ikke kødd. Endret 3. mai 2010 av Ekko Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Herregud jeg ELSKER ted!!! Er så rå! Lenke til kommentar
helt random Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er vel som de andre seriene som har gått på vgtv (med unntak av fantomas), der det er noen gullkorn mens resten er filma på rappen. Må si at den dissen hvor han dro inn kameraten som samla på bilnummere var ganske genial da Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Artig, men jeg har samtidig lyst til å fike til han som filmes Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Serien er helt fantastisk, og han som spiller Ted er jævli rå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Selvsagt! Synes litt synd på alle det går utover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå