DePress Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Da snakker jeg om å bytte den fysisk altså. Selvfølgelig må jeg ha en ny BIOS tilsendt, men er den loddet på eller er det bare å jekke den ut og bytte den? Noen som vet? Problemet mitt er nemlig at Komplett frasier seg garantiansvar for hovedkortet pga feilen skjedde i forbindelse med BIOS-flash-oppgradering. Og nå må jeg nødvendigvis få bytta selve BIOS-chippen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Da snakker jeg om å bytte den fysisk altså. Selvfølgelig må jeg ha en ny BIOS tilsendt, men er den loddet på eller er det bare å jekke den ut og bytte den? Noen som vet? Problemet mitt er nemlig at Komplett frasier seg garantiansvar for hovedkortet pga feilen skjedde i forbindelse med BIOS-flash-oppgradering. Og nå må jeg nødvendigvis få bytta selve BIOS-chippen. Det skal vel kunne "jekke" den ut, mener å ha sett at det var et spesielt verktøy til dette. PS: avataren din er ulovlig, skift den før en moderator stenger deg ute. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er bare å "jekke" den ut, men det blir heller vanskelig uten skikkelig tang som er beregnet for oppdraget. En hver elektrosjappe i nabolaget har en sånn tang. Tror det er lett å gjøre skade uten den tanga og anbefaler deg derfor å bruke en sånn en. Edit: Og ja, du må få fjerna den avataren din. Den er: a - for stor (max. 50X50 pixler) b - animert Regner med at moderatorene blir småsure dersom de ser den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå